×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
آمادگی منطقه خوزستان در ایام نوروز

به گزاش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ،نصرت اله میر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وتقارن آن با عید نوروز گفت: در تعطیلات پیش رو نوروز 1403 آمادگی لازم منطقه خوزستان جهت انتقال ایمن و پایدار حدود 163 میلیون لیتر روزانه نفت خام و فرآورده در صورت نیاز، از طریق مراکز انتقال نفت وتاسسیات تابعه برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به آماده به کار بودن تمامی تجهیزات دوار وثابت فرآیند انتقال روزانه مواد نفتی در مراکز انتقال نفت وتاسیسات تابعه گفت: در کنار آمادگی تجهیزات صنعتی، طبق برنامه ریزی انجام شده پایش مسیر خطوط لوله حوزه استحفاظی منطقه خوزستان توسط خطبانان واحد حراست درایام نوروز به صورت روزانه ومستمر انجام می شود.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه خوزستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی نوروزی، روسای مراکز انتقال نفت بطور آماده باش در منطقه جغرافیایی حضور داشته و در برنامه تدوین شده فرآیند بازدید از مراکز را انجام می دهند.
این مقام مسئول تاکید کرد: همکاران عملیاتی طبق لوحه نوبتکارتعیین شده در محل فعالیت خود حضور داشته و مراقبت های لازم را از دستگاه های تحت اختیار و در سرویس را با دقت بررسی می کنند.
لازم به ذکر است، منطقه خوزستان جزء مبادی اصلی ورودی نفت خام وفرآورده شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران است که با حدود هزار و 300 کیلومتر خطوط لوله از قطر 6 تا 30 اینچ فرآیند انتقال یمن و پایدار مواد نفتی را انجام می دهد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.