×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
افزایش ۴۵ درصدی تشکیل پرونده تخلفات صنفی دزفول در سال1402

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان. رییس اداره صنعت معدن و تجارت دزفول گفت: تعداد پرونده تخلفات صنفی ثبت شده در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشت.

محمد غلامی بیان کرد: ۶۳۳ پرونده تخلف صنفی در دزفول در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است که نشان دهنده افزایش نظارت بر بازار در این شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در دزفول، افزود: نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

غلامی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با تخلفات صنفی از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ در این شهرستان گفت: طی یک ماه فعالیت این قرارگاه نظارت های گسترده ای از واحدهای عمده و خرده انجام شد که تعداد ۱۱۱ پرونده تخلف تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار تا ۱۹ فروردین ماه به صورت مستمر و در کشیک های صبح و بعدازظهر ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.