×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید سرپرست شهرداری، معاونت خدمات شهری و رئیس شورای شهر شوشتر به همراه رئیس هیئت فوتبال از استادیوم تختی

به گزارش دیدار خوزستان؛ عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر شوشتر به دعوت رئیس هیئت فوتبال از ورزشگاه تختی شوشتر بازدید کردند.

در این بازدید، حسن سلطانی کاظمی رئیس هیئت فوتبال شوشتر به نواقص و معایب ورزشگاه تختی پرداخت و بیان داشت:نواقص این ورزشگاه زیاد هستند، از جمله نداشتن رختکن جهت تیم ها، ایمنی نبودن استیج ها، مناسب نبودن ظاهر مجموعه ورزشگاه؛ آسفالت نبودن این مجموعه ورزشی که سالیان سال است که نیاز به مرمت و بازسازی دارد، نیاز به رنگ آمیزی استیجها و جداول و ….این مجموعه میباشد.

پورمحمدی رئیس شورای شهر و اسفندیاری سرپرست شهرداری، به همراه محمد نژاد معاونت خدمات شهری قول مساعد دادند، که مشکلات بیان شده هر چه سریعتر در دستور کار شهرداری قرار گیرند و مرتفع شوند، همچنین پورمحمدی رئیس شورای شهر شوشتر، خیلی صادقانه و دلسوزانه و با دیدی باز از سرپرست شهرداری و معاونت خدمات شهری خواستند که با قید فوریت خواسته های بحق هیئت فوتبال جهت استفاده ورزشکاران و ورزش دوستان؛ بالخص فوتبالیست‌های نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال و پیشکسوتان شهرمان انجام گردد.

حسن سلطانی کاظمی رئیس هیئت فوتبال شوشتر، از حضور این عزیزان و بازدید از ورزشگاه تختی که نماد ورزش شهرستان شوشتر است تقدیر و تشکر نمودند.

سلطانی کاظمی در پایان افزود: سال گذشته در این ورزشگاه مسابقات فوتبال لیگ شوشتر، لیگ خوزستان، و لیگ کشور در رده های مختلف سنی انجام گرفته و در سال جدید نیز مسابقاتی در نظر داریم که برگزار شود، لذا نیاز به همراهی و همکاری همه ی مسئولین شهرستان میباشد، و از آقای شیخی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر که همیشه ما را مورد لطف و حمایت قرار دادند، تقدیر و تشکر می کنم.

خبر- محمود بلیوند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.