×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بخش آنژیوگرافی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود

 

 

به گزارش دیدار خوزستان؛ سیدعلی مرد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از آماده شدن محل مورد نظر بخش آنژیو گرافی توسط خیرین محترم حوزه سلامت و به دنبال آن ارسال و تحویل دستگاه آنژیوگرافی در دی ماه ۱۴۰۲، با توجه به اینکه نصب دستگاه آنژیو نیازمند دقت و حساسیت جدی می باشد؛ اقدامات لازم جهت فراهم شدن زیرساخت های نصب دستگاه با هماهنگی و تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان های نظارتی پیشبرد انجام شد.

وی ادامه داد: در گام نخست از نمایندگی شرکت، جهت اجرای زیرساخت مربوط به نصب دستگاه دعوت بعمل آمد، همچنین درب های برقی و ضد اشعه مورد نیاز خریداری و نصب شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اذعان داشت: خرید و نصب کابل جهت راه اندازی یو پی اس های دستگاه، خرید و نصب دستگاه های سرمایشی، احداث چاه ارت مورد نیاز، خرید کابل های برق و شبکه اینترنت مورد نیاز بخش نیز از اقداماتی هستند که برای راه اندازی بخش و دستگاه آنژیو انجام شده است.

وی با بیان اینکه نصب دستگاه آنژیوگرافی توسط شرکت در اسفندماه ۱۴۰۲ انجام شده تصریح کرد: نصب و اجرای سقف کاذب، درب شیشه سکوریت بخش، خرید کف پوش آنتی استاتیک(کانداکتیو) استاندارد پس از نصب دستگاه ها نیز به انجام رسیده است.

مرد با اشاره به اینکه همه این فرایند و عملیات اجرایی علاوه بر هماهنگی و اخذ تایید از سوی وزارت بهداشت و درمان، نیازمند بازدید و اخذ تایید از کمپانی فیلیپس، سازنده دستگاه های آنژیو گرافی هم بوده، گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با نمایندگی شرکت تایماز، امید است به زودی و در آینده ای نزدیک دستگاه ها و تجهیزات بخش آنژیو گرافی راه اندازی شوند.

وی عنوان کرد: جهت بهره برداری از این دستگاه پیشرفته، پیشگیری و درمان عوارض احتمالی، نیاز به فضای فیزیکی کت لپ (آنژیوگرافی-آنژیوپلاستی)، تجهیزات و نیروهای فلوشیپ اینترونشنال و کادر پرستاری ویژه وجود دارد که ان شاالله با کمک خیرین بخش سلامت تحقق خواهد یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان ضمن تشکر از خیرین حوزه سلامت که مشارکت و همکاری لازم را در احداث بخش آنژیوگرافی و به طور کلی حوزه سلامت داشتند یادآور شد: جهت تکمیل و توسعه هر چه بیشتر حوزه بهداشت و درمان نیازمند مشارکت مردم و حضور خیرین هستیم تا ان شاالله بتوانیم خدماتی را که در شان و منزلت مردم دارالمومنین شوشتر است ارائه نماییم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.