×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای نخستین بار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛امضا تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، دکتر حسینی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه پیش از امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه نیروهای شاغل و همچنین جذب نیروهای جدید نیاز به آموزش دارند تصریح کرد: اموزش ها می تواند به شرکت ها کمک کنند و در این راستا منشا خیر برای صنایع باشند.

مهندس گنجی دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در این آئین با اشاره به حرکت صنایع به سمت صلاحیت حرفه ای افزود: امروزه صنایع به نیروهایی نیاز دارند که دارای صلاحیت حرفه ای هم در حوزه عمومی و هم تخصصی باشند.

وی با اشاره به اینکه هزینه های آموزش در واقع برای سازمان ها می تواند سوداوری داشته باشد تاکید نمود: مهارت آموزی نیروهای متخصص می توانند مشکل جذب و کمبود نیروی انسانی در صنایع را برطرف کنند.

مهندس دراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های گسترده در همه زمینه ها افزود: صلاحیت حرفه ای در حوزه پتروشیمی برای نخستین بار در استان بوشهر انجام می شود و با توانمندی هایی که این اداره دارد آماده همکاری مشترک با شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه می باشد.

در انتهای این جلسه تفاهم نامه همکاری میان شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر که شامل همکاری مشترک در زمینه های مختلف مهارت آموزی می باشد امضا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.