×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
بهره مندی صاحبان واحدهای تولیدیاز تسهیلات کمیته امداد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» خوزستان و هیات همراه با بیان مطلب فوق به توانایی های مددجویان اشاره کرد و گفت: مددجویان ظرفیت خوبی برای فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی دارند و می توانند کمک شایانی به چرخه تولید نمایند.

مهندس مهدی پوردر این نشست که به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد با اشاره به نقش کمیته امداد در مرتفع نمودن نیازهای مددجویان افزود: جا دارد از مسئولان کمیته امداد که گامهای موثری در زمینه ایجاد فعالیت های اشتغالزایی ورفع بیکاری در استان برداشته اند تشکر و قدردانی شود و فعالیت آنان در مسیر اشتغال افراد نیازمند را مورد تحسین قرار داد.

وی در ادامه به خوشه های صنعتی اشاره کرد و گفت: خوشه های صنعتی یکی از راهبردهای کلیدی و اساسی است که می تواند معضل بیکاری را مرتفع نماید.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی و کمیته امداد امام خمینی «ره» با تعامل هر دو نهاد می توانند راهکاری مناسب برای عملیاتی کردن خوشه های صنعتی ارائه دهند و در این زمینه گامهای مثبتی را بردارند.

وی در خاتمه از دست اندرکاران کمیته امداد تشکر و قدردانی نمود.

براساس این گزارش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» خوزستان نیز طی سخنانی به نقش تاثیرگذار دستگاه های اجرایی استان برای توانمندسازی خانواده ها اشاره کرد و گفت: با تعامل و همکاری و نقش آفرینی دستگاه های اجرایی استان در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و محرومین جامعه می توان گامهای اساسی برداشت و وضعیت آنان را به سامان نمود.

مهندس شیبه با بیان اینکه کمیته امداد تاکنون برای ایجاد اشتغال در صنایع کوچک بسیار موفق عمل نموده است افزود: اگر فرهنگ کار و تولید در جامعه نهادینه شود، از فقر تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت جامعه تحت حمایت این نهاد، توانمند سازی مددجویان و توسعه مشارکت های مردمی از جمله رویکردهای مهم این نهاد مقدس است.

هم چنین بر اساس این گزارش مهندس وطن پرست معاون اشتغال و خودکفایی استان نیز طی سخنان کوتاهی به نقش صنایع کوچک در رشد تولید و اشتغال زاییاشاره کرد و گفت: چنانچه به صنایع کوچک و متوسط توجه ویژه شود این صنایع توانایی آن را دارند که با رشد تولید مشکل بیکاری را مرتفع نمایند.

این گزارش می افزاید: در پایان این مراسم که جمعی از کارفرمایان و راهبران شغلی نیز حضور داشتند مدیر کل کمینه امداد امام خمینی «ره» نمونه ای از محصولات و تولیدات مددجویان را به مدیر عامل شرکت های صنعتی خوزستان به عنوان میزبان جلسه اهداء نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.