×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 16 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، وعده مدیرعامل جهادی و سخت‌کوش شرکت لوله‌سازی اهواز با هدف توجه به معیشت و ارتقا سطح رفاهیات و دستمزد همه کارگران جامه عمل پوشید تا گام های اساسی در جهت تحقق این فرمان ولی امر مسلمین محکم برداشته شود‌.

مقام معظم رهبری در فرازی از بیانات خود در جمعی مشتمل بر هزاران نفر از کارگران کشور که به مناسبت روز کارگر در حسینیه امام خمینی برگزار شد فرمودند: بهبود حال جامعه‌ کارگری تأثیر بزرگی در بهبود حال کل جامعه دارد. همچنین ایشان فرمودند
یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه‌ کارگری مسأله‌ امنیت شغلی است. امنیت شغلی از وظایف مسئولین است.رکن جهش تولید کارگر است. کارگر و کارآفرین دو همکار در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند.

در همین چارچوب و به دستور مدیرعامل انقلابی شرکت لوله سازی اهواز کمیته تحقق فرمان سال رهبری در این مجموعه بزرگ تولیدی تشکیل و بر ضرورت برنامه ریزی مدون در جهت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری تاکید شد .

افزایش مزد مبنا ( آیتم دائمی در افزایش دستمزد ) به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی مدیرعامل تلاشگر برای همه کارکنانی که مشمول طرح طبقه بندی مشاغل بودند یکی از سیاست های شرکت در راستای ارتقای سطح معیشتی و امنیت شغلی این جهادگران خط مقدم نبرد اقتصادی است که با وعده مهندس دانیاری در حقوق اردیبهشت ماه سال جاری اعمال و به حساب تمامی کارگران شرکت لوله‌سازی اهواز واریز شد.

این اقدام مدیرعامل دلسوز و پرتلاش شرکت لوله سازی اهواز در راستای توجه به مطالبات به‌حق کارگران به عنوان رکن اصلی تحقق فرمان رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) ارزیابی می‌شود.

تحقق این وعده مدیرعامل به منظور بهبود وضعیت معیشتی کارگران شرکت لوله‌سازی اهواز صورت گرفت .این مهم‌ شامل تمامی پرسنلی است که مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل بودند.مزیتی که علاوه بر تاثیر مثبت آن در افزایش حقوق ، می تواند در تشویق و ارتقای انگیزه کارکنان و عامل موثر در ارتقای تولید مورد توجه دیگر مدیران شرکت ها و صنایع استان قرار گیرد.
همزمان با انتصاب مهندس دانیاری به عنوان مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز که انتصابی هوشمندانه و از جنس دولت مردمی سیزدهم تحلیل می شود این شرکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، عزم خود را راسخ کرده تا ضمن توجه به امنیت شغلی کارگران و توجه به معیشت آنان با افزایش دستمزد مبنا، با برداشتن موانع پیش‌رو بیش از گذشته برای تحقق اهداف شرکت تلاش نموده و مشارکت مردم در طرحهای توسعه را در دستور کار خود دارد .

گفتنی است مهندس دانیاری در کمتر از چهار ماه اخیر که به منصب مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز رسیده است به عنوان یک مدیر عملگرا و انقلابی در تمامی دیدارها و جلسات خود با کارگران و مدیران این شرکت بر توجه به سرمایه های انسانی و ارتقای مولفه های معیشتی و رفاهی کارگران محترم و خانواده های آنان تاکید کرده است و در همین راستا اقدامات سازنده ای انجام داده و یا در دستور کار خود قرار داده است.

بر همین اساس سال جاری ؛ سالی سرشار از امید و رونق در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای حاکمیت در جهت جهش تولید و رضایت کارگران پرتلاش و جهادی مجموعه معظم شرکت لوله سازی اهواز با مدیریت مردی از جنس کارگران شرکت پیش بینی میشود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.