×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جام نیشکر به امیرکبیر رسید

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن تیراندازی شهید سلیمانی کشت و صنعت حکیم فارابی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات، تیم کشت و صنعت امیرکبیر فاتح جام نیشکر شد و تیم‌های کشت و صنعت دعبل خزاعی و حکیم فارابی به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا یافتند.

در رده کارکنان مرد، احمد جلالی از شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به مقام اول رسید، ایوب فرازمنش از شرکت خمیرمایه و الکل رازی، علی میرشکار از کشت و صنعت دهخدا و فرزاد باقری از شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مقام‌های بعدی مشترک را از آنِ خود کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات در رده بانوان شاغل در صنعت نیشکر نیز فاطمه موسوی از موسسه تحقیقات بر سکوی اول ایستاد، نازنین قبادی‌نژاد، فاطمه سوری آرام و سحر احمدزاده از سدادفام نیشکر در مقام‌های بعدی قرار گرفتند.

در رده مدیران و روسای شرکت‌های صنعت نیشکر نیز مسعود کرمی از کشت و صنعت امیرکبیر به مقام اول رسید و مهدی احمدی پری و سعید امامی از کشت و صنعت حکیم فارابی و نوروز سلیمانی از کشت و صنعت امیرکبیر به مقام‌های بعدی مشترک دست یافتند.

در رده مدیران عامل و معاونین نیز عزیز کرملاچعب از کشت و صنعت امیرکبیر اول شد و سیدمحمدرضا علم الهدایی از کشت و صنعت دعبل خزاعی دوم و جمال سعودی از کشت و صنعت فارابی و امین نصیریان از کشت و صنعت سلمان فارسی به صورت مشترک سوم شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.