×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حجت الاسلام موسوی فرد: هرجا از رهبری اطاعت كردیم، بر فراز قله ایستادیم

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه رسالت پیامبر(ص) مبتنی بر قدرت گرفتن مردم بوده و فلسفه مردم سالاری دینی در نگاه مقام معظم رهبری، سپردن همه چیز به مردم است، گفت: هر جا از رهبری اطاعت کردیم و بر مبنای منویات ایشان پیش رفتیم، به قله رسیده و برفراز آن ایستادیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: اداره جامعه با مدل تقوا باعث جلوگیری از هرگونه انحراف می شود؛ هر غیرممکنی با تقوا ممکن خواهد شدو مومن اگر تقوا پیشه کند، هیچ گنجی دلش را نخواهد لرزاند و ثابت قدم درمسیر ولایت، به مردم خدمت خواهد کرد.

وی هدف انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری را مهیا کردن زمینه برای حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) دانست و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز بصیرت و تقوی در اطاعت از امام زمان خود معرفی نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عرب (مسئول بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی) و حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده (مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان) نیز مباحث خود در خصوص معارف انقلاب اسلامی را ارائه و با استناد به بیانات رهبر انقلاب، راه های خنثی کردن فتنه دشمن و راه های کسب و ارتقاء بصیرت دینی، اجتماعی و سیاسی را عنوان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.