×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حماسه ی دیگر از شوشتری ها در انتخابات/ از حضور رای اولی ها تا میانسال ها 
حدیث شیخی نیا

 

 

به گزارش خبرنگار دیدار خوزستان؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره ای خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند آغاز شد؛ شعبه های رای گیری در این دو حوزه انتخابیه با صف مراجعان و حضور مردم از زن و مرد، پیر و جوان، میانسال و کهنسال و حضور پرشور رای اولی ها مواجه بود.

در همین راستا مرد میانسال شوشتری را دیدم که با کمک واکر برای رای گیری حضور یافته بود، نزدیک او رفتم تا با او مصاحبه کنم؛ در حالی که اشک در چشم‌هایش جمع شده بود، گفت: حضورم را در این رویداد مهم ملی و همچنین برای ادامه راه شهدا و شهید هادی کجباف ضروری دانستم.

وی افزود: من از جوانان و نوجوانان دعوت می‌کنم که به افتخار شهدا، برای خدمت به ملت و پشتیبانی از رهبری، به پای صندوق‌های رای بروند و حضور پرشور خود را نشان دهند.

یک شهروند دیگر که با اعضای خانواده‌ در یکی شعبه های شهرک اندیشه شوشتر برای شرکت در انتخابات آمده بود، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسداری از شهدا، با خانواده برای شرکت در انتخابات حضور یافتیم چون مشارکت در انتخابات یکی از مسائل اساسی کشور است.

وی افزود: باید همه ما در این انتخابات شرکت کنیم تا خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی باشیم و با این حضور نشان دهیم که همچنان پای انقلابمان هستیم.

 

تاثیر مهم رای اولی ها در انتخابات

محمد خدری، یک رای اولی در گفت‌وگو با خبرنگار دیدار خوزستان بیان کرد: به همراه خواهرم که او هم رای اولی است، برای رای دادن آمدیم، بسیار خوشحالم که میتوانم در انتخابات شرکت کنم، چون بر این باورم که رای ما در انتخابات تاثیر گذار است.

وی افزود: من همیشه سخنان رهبر معظم انقلاب را که در اخبار پخش می شوند، گوش میدهم؛ ایشان انتخابات را یک امر ضروری و شرعی دانسته‌اند و خودم را موظف می دانم که در انتخابات شرکت کنم و رای دهم.

یک طلبه با حضور خود در یکی از شعبه های اخذ رای در شهر شوشتر گفت: امروز متوجه حضور چشمگیر مردم برای رای گیری از ابتدای صبح در این شعبه هستیم؛ زیرا یکی از تاثیرات حضور مردم در انتخابات، امنیت است و مردم از جمله ساکنان شهر دارالمومنین شوشتر با حضور در این انتخابات این امنیت را پایدارتر می کنند.

وی افزود: توصیه می کنم که مردم ایران به خصوص جوانان و مردم شهرستان شوشتر که همیشه پای آرمان های انقلاب و در صحنه حضور یافتند، در این امر مهم شرکت کنند و با حضور خود سرنوشت کشور را رقم زنند.

حجت الاسلام مهدی رسولی، امام جمعه شهر گوریه شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار دیدار خوزستان اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود در حوزه‌های انتخابیه حماسه‌ای به یاد ماندنی را خلق کردند؛ به خصوص مردم شعیبیه شوشتر که همیشه در صحنه هستند با حضور خود در انتخابات به دشمن این پیام را می‌رسانند که همیشه پای نظام و مقدسات اسلامی بوده‌اند، هستند و خواهند ماند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «که اگر خواهان تغییر و اصلاح یک جامعه هستید به دست مردم میتوانیم این تغییر را رقم بزنید» گفت: با شرکت در انتخابات می توانیم یک تغییر اساسی و بلکه پایه و اساس یک مملکت را پایه گذاری کنیم، ما با انتخاب درست میتوانیم قانون گذاری درستی را برای یک جامعه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با شرکت در انتخابات همه نقشه های مکرر دشمن با شکست مواجهه می شود چون دشمن بارها رای ندادن را تبلیغ میکرد اما باید بدانیم اگرانتخابات مهم نبود، دشمن برای رای ندادن برنامه ریزی نمیکرد، پس امروز جوانان ما و مردم همیشه در صحنه ما پای صندوق های رای آمدند و شور و حضور خود را ثابت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.