×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت از ایجاد صنایع چوبی در چهار شهرستان خوزستان

حمید رضا فلاح در نشست بررسی خوشه‌های صنعتی چهار شهرستان شوش، کرخه، دشت آزادگان و کارون در محل اداره کل صمت خوزستان بیان کرد: در این چهار شهرستان می‌توان در خوشه صنعتی چوب و سلولزی زیرساخت‌های خوب تولیدی ایجاد کرد به همین دلیل از سرمایه گذاری‌های صنعت مبلمان سازی این چهار شهرستان باتوجه به وجود ظرفیت خوب موجود حمایت خواهد شد.

وی گفت: شرکت شهرک صنعتی خوزستان در همین راستا بستر‌های لازم برای ایجاد این صنعت را در برنامه‌های کاری خود قرار خواهد داد.
فلاح ادامه داد: برای ایجاد تحول در اشتغال و استفاده از ظرفیت تولید این چهار شهرستان محروم، چند هدف‌گذاری صورت گرفته که مهمترین آن‌ها رونق تولید در بخش صنایع چوبی است.

مدیر کل صمت خوزستان اظهارکرد: در حوزه کشاورزی، دستگاه متولی این بخش می‌تواند اراضی قابل استفاده را در این چهار شهرستان به فرمانداری‌ها و تعاون روستایی اعلام نمایند تا بیشترین و بهترین بهره‌وری را در این بخش داشته باشیم.

وی با تاکید بر شناسایی اصنافی که می‌توانند در این صنایع فعالیت کنند افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که از تولیدات این منطقه برای امر صادرات استفاده شود.

گفتنی است، در خوزستان با وجود ظرفیت‌های زیادی که در تولید چوب و صنایع چوبی وجود دارد، واحد صنعتی مبلمان سازی وجود ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.