×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خوزستان مهیای میزبانی از اردوهای راهیان نور

علی اکبر حسینی محراب گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان از حرکت کاروان‌های راهیان نور پشتیانی کامل را در دستور کار دارند و سعی بر این است که فضای آرامی برای زائران این سرزمین ایجاد کنند.

او می گوید: در سال‌های گذشته از دستگاه‌های مختلف در استان برای کمک به حرکت راهیان نور کمک گرفته شده است و وظیفه خود می‌دانیم که هر کاری از دستمان برای راهیان نور بر می‌آید انجام دهیم.

حسینی محراب گفت: چهار بانده شدن محور اهواز به خرمشهر در دستور کار قرار دارد اما نیاز به پیگیری برای تحقق بودجه آن است زیرا این محور، یک مسیر اصلی برای دسترسی به شلمچه است و محل تردد کاروان‌های راهیان نور در طول سالیان گذشته بوده است، جاده عبدالخان نیز از همین قبیل پروژه‌هاست که بیش از ۸۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه‌تر خواهد کرد.

استاندار خوزستان گفت: جاده‌های شهر شوش به مناطق مرزی نیز که استان خوزستان و ایلام را به هم متصل کرده و محل تردد راهیان نور است، از این جمله مسیرها بحساب می‌آید که اجرایی شدن کامل پروژه به توجه بیشتر دستگاه های مربوطه نیاز دارد.

به گفته او در بخش ایجادی و سلبی امنیت، شوراهای تامین در شهرستان‌ها جلساتی را به صورت مرتب برگزار می‌کنند که تقریبا نگرانی‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است و می توان گفت؛ حضور راهیان نور، امنیت مضاعفی برای استان درپی دارد.

حسینی محراب بیان‌کرد: سعی در استان و استان‌های درگیر با موضوع راهیان نور این است که یادمان‌های دفاع مقدس صاحب ردیف بودجه‌ای در بودجه عمومی کشور شود چرا که این اماکن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و برخی هم فاقد زیرساخت مناسب هستند، این در حالی‌ است بنگاه های اقتصادی موجود در استان نیز می‌توانند در این مورد، یاری رسان ما در حفظ و صیانت از حرکت عظیم راهیان نور باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.