×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشگاه فرهنگیان، یک دانشگاه انقلابی است

سردار شاهوارپور به عنوان سخنران درپشت تریبون قرار گرفته وبه بیان سخنانی درباره مقاومت و ایثار پرداخته و اشاره داشتند که در دوران دفاع مقدس فکرمقاومت در پوست و رگ مردم بود ومولفه اصلی درمقاومت، مردم بوده و ما مقاومت را با تفکر وایدئولوژی ترکیب کردیم و تقدس پیدا کرد.

ایشان ادامه دادند: از همان ابتدای انقلاب دشمنان ایران اسلامی انقلاب غربی ها وبه خصوص آمریکا با 3 مدل در فکر فروپاشی انقلاب بودند:یک مدل سخت :جنگ تحمیلی، مدل نیمه سخت: آشوب های داخلی و جریانات تجزیه طلبی ومدل سوم فروپاشی اقتصادی می باشد.یا باید تسلیم وسازش می کردیم یا مقاومت و ما مدل مقاومت را انتخاب کردیم که دستور امام خمینی (ره)بود و تسلیم نشدیم و نمی شویم.،اگر نگاه ما نگاه وابستگی بود، هرگز درجنگ تحمیلی موفق نمی شدیم ، در زمان جنگ تحمیلی بیش از 3500بمباران شیمیایی اتفاق افتاد ولی هیچ کدام ازکشورهای غربی آن رامحکوم نکردند.

سردار شاهوارپوراشاره داشتند که ازجمله مشکلاتی که وجود دارد در حال حاضراینست که دانشگاه ها مدرک می دهند بدون آنکه بدانند شغل آن هست یاخیر،دانشجو حرفه بلد نیست ولی مدرک دارد واینها جز معایب هستند ولی سیاست گذاری کلی نظام استفاده از ظرفیت ها است.درحال حاضر بیش از50 درصد ظرفیت های دانشگاه های ما توسط زنان پر شده است و اینها از برکات ایستادگی ومقاومت است .

درپایان ایشان از اساتید ودانشجو معلمان خواستند در کنار آموزش به امر تعلیم وتربیت هم بپردازند و یکی ازمهم ترین شاخص های تعلیم وتربیت را شخصیت خود معلمان دانستند.

سخنران بعدی برنامه سردار حاجتی بودند. ایشان در تکمیل صحبت های سردار شاهوارپور ادامه دادند که درپایان قرن 20 شخصی ظهور می کند که تمام معادلات شرق وغرب را به هم زده و بزرگترین انقلاب را طراحی می کند.ایشان اشاره داشتند که اتفاقاتی که درکشور می افند بدون طراحی نیست و دشمن اتاق فکرهای مختلفی دارد که به آنها برای اجرای نقشه هایشان کمک می کند.ماقبول داریم که در کشور مشکلات ریز ودرشتی وجود دارد ولی امروز ما درنتقطه قوت واقتدار هستیم و دشمن درحال دست وپازدن است و اگر پایبند به ارزش ها ی انقلاب و امام نباشیم زمین خواهیم خورد.

ایشان در پایان یک دانشگاه انقلابی را دانشگاه فرهنگیان دانست که باید در حفظ ارزش های این اتقلاب کوشا و فعال باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.