×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
رصدخانه آب و انرژی شرکت آب منطقه‌ای تهران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مصطفی معصومی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری که به امضای مدیران عامل سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب‌منطقه‌ای تهران رسید، مقرر شد تجربیات کسب شده در رصدخانه آب و انرژی سازمان ( پایلوت ملی)، جهت ایجاد سامانه‌ رصد و پایش منابع آب و انرژی و همچنین داشبوردهای تخصصی و مدیریتی در محدوده فعالیت شرکت آب منطقه‌ای تهران با همکاری متخصصان آن شرکت به کار گرفته شود.

عباس صدریان‌فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در آیین مبادله تفاهم‌نامه، ضمن تاکید بر نقش حکمرانی داده در پیاده‌سازی حکمرانی موثر آب، انتقال دانش از سازمان به سایر شرکت‌های آب‌ منطقه‌ای را از برنامه‌های کاری خود اعلام کرد.

بهزاد پارسا مديرعامل شركت آب منطقه‌‌ای تهران نیز هدف از تبادل این تفاهم‌نامه را، ایجاد بستر مناسب جهت مدیریت موثر منابع آب با توجه به افزایش مخاطرات آبی (سیلاب و خشکسالی) طی سالیان اخیر با استفاده از تجارب کسب شده در رصدخانه سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرد.

بر اساس این توافق مفاد تفاهم‌نامه با همکاری متخصصان دو طرف در مدت ۲ سال، رصدخانه شرکت آب منطقه‌ای تهران و داشبوردهای مدیریتی در قالب مولفه‌های امنیت آبی راه‌ اندازی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.