×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
سردار خادم سیدالشهدا؛ حضور باشکوه مردم در انتخابات، نماد وحدت و تقویت امنیت است

 

سردار احمد خادم سیدالشهدا؛ ظهر امروز پنجشنبه درحاشیه یادواره یک هزار شهید شهرستان شوشتر با بیان اینکه انتخابات وحدت، قدرت، امنیت و آسایش بوجود می آورد؛ اظهار کرد: از ملت بزرگ ایران و مردم عزیز و قهرمان خوزستان دعوت می کنم تا در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور باشکوهی داشته باشند.

وی افزود: امروز مردم دارالمومنین شوشتر از عرب، شوشتری و بختیاری با حضور در یادواره یک هزار شهید شهرستان شوشتر وحدت خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مظهر قدرت شهدا است و ما امروز توانستیم این وحدت را به ملکه ی ظهور برسانیم.

 

اقدامات شوشتر در استقبال یادواره یک هزار شهید

سرگرد امین شریعتی پور «فرمانده سپاه شهرستان شوشتر» اظهار کرد: به استکبار کنگره ملی ۲۴ هزار شهید کربلای خوزستان و یادواره هزار شهید شهرستان شوشتر از سال گذشته برنامه ریزی آن شروع شد و با مشارکت تمامی اقشار، اقوام، بزرگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ابتدا جمع آوری خاطرات خانواده‌های شهدا و نقش شهرستان دارالمومنین شوشتر در دفاع مقدس تعلیم شد.

وی افزود: بیش از هشت کتاب از خاطرات خانواده های شهدا جمع اوری شد که ۴ کتاب آن به چاپ رسیده است.

سرگرد شریعتی پور با بیان اینکه در حوزه های شهری شوشتر ۱۰ یادواره برگزار شد، بیان کرد: همچنین در ادارات شهرستان شوشتر نیز ۱۲ یادواره اقشار تخصصی برگزار شد.

وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده دیگر در این راستا این است که از بهمن ماه امسال یک هزار و ۸۰۰ نفر از عموم مردم به سرزمین های راهیان نور مشرف شدند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شوشتر از رونمایی و ساخت المان مالکان مربوط به گردان سلحشور مالک اشتر شوشتر خبر داد و گفت: در شب گذشته این المان با حضور فرمانده خادم سیدالشهدا رونمایی شد.

وی افزود: یک هزار بسته معیشتی برای عموم نیازمندان به نیت هزار شهید شهرستان شوشتر توزیع شد.

سرگرد شریعتی یادآور شد: همچنین تصاویر شهدا به عنوان دیوار نگاره در اطراف شهر شوشتر انجام و تا هفته اینده به اتمام می رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.