×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شدت گرفتن نظارت بر بازار از سوی اداره کل صمت خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، مهندس فلاح در شورای اداری این اداره کل در شهرستان شوش بیان کرد: با توجه به گستردگی استان و اهمیت ارتباط بین بخشی بین ادارات این دستگاه جلسات شورای اداری این اداره کل با حضور مدیران و کارکنان ادارات صمت استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی گفت: این جلسات به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در بین ادارات و بررسی عملکرد ادارات صمت خوزستان برگزار می‌شود.
مدیر کل صمت خوزستان افزود: این اداره کل ۲ برنامه اساسی دارد که یکی از مباحث برگزای نمایشگاه‌های کالای اساسی برای ایام نوروز است، این نمایشگاه‌ها به منظور تعدیل قیمت کالا‌ها و رفاه حال مردم است، در هر نمایشگاه یکصد غرفه مستقر است که کالای اساسی را عرضه می‌کند.

فلاح افزود: به غیر از اهواز در پنج شهرستان دزفول، ماهشهر، ایذه و بهبهان و آبادان نیز نمایشگاه‌های کالای اساسی دایر می‌شود و تلاش داشتیم که پراکنش خوبی در استان داشته باشیم.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارتی را خواهیم داشت و قرارگاهی را به همراه بسیج اصناف و تعزیرات حکوکتی و نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی ایجاد کردیم که به صورت شبانه روزی بر بازار نظارت داشته باشیم.

فلاح ادامه داد: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردم از تخلفات صنفی است که به صورت فوری به شکایت رسیدگی می‌شود، تمامی تلاش این است که در آستانه ایام نوروز شرایط بازار برای مردم فراهم و مناسب باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.