×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
صنعت‌نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان، دوئل نفتی‌ها برای بقا

به گزارش دیدار خوزستان: در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در حالی سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه در مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم خوزستانی برای ماندن در لیگ برتر سه امتیاز این دیدار را بیشتر از گذشته نیاز دارند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته برابر سرخابی‌های پایتخت یکسان بود، تیم صنعت‌نفت در بازی گذشته برابر میهمان خود پرسپولیس تهران تن به شکست خانگی ۲ بر یک داد و در آن سوی میدان نیز تیم نفت مسجدسلیمان برابر میزبانش خود استقلال تهران تن به شکست خارج از خانه داد.

دو تیم خوزستانی در کنار تیم‌های مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند و این دیدار حکم بازی ۶ امتیازی را دارد، زیرا تیم پیروز تا حدودی امیدوار به بقا در لیگ خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان با ۲ برد، پنج تساوی و ۱۲ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در برابر حریفان خود ۱۳ گل زده و ۴۰ گل خورده را در کارنامه دارد.

در آن سوی میدان شاگردان ادسون تاوارس نیز وضیعتی مشابه با هم نام خوزستانی خود دارد و با ۲ پیروزی، پنج تساوی و ۱۲ شکست و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند، نفتی‌ها نیز ۱۱ گل زده و ۲۴ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

صنعت‌نفت آبادان که برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کند در این دیدار که به نوعی دیدار اولین‌هاست قصد از دست دادن امتیاز را ندارد تا ماندن در لیگ را تضمین کند، اما در آن سو نیز مسجدسلیمانی‌ها بدنبال پیروزی برابر میهمان خود هستند تا آن‌ها نیز ماندن خود را در لیگ قوت بخشند.

تدارک سریع حملات از سوی ۲ تیم نقش تعیین کننده‌ای در این دیدار دارد، طالب ریکانی در ترکیب صنعت‌نفت آبادان و مسلم مجدمی در ترکیب نفت مسجدسلیمان طراحان حملات ۲ تیم به شمار می‌روند و تقابل ۲ هم تیمی سابق از صحنه‌های جذاب و دیدنی بازی ۲ تیم خوزستانی خواهد بود.

تیم نفت مسجدسلیمان در گلزنی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداده در خط دفاعی نیز با پذیرفتن ۴۰ گل در ۱۹ ضعیف‌ترین خط دفاعی ادوار لیگ برتر را به خود اختصاص داده و مهاجمان صنعت‌نفت برای رسیدن به گل روز چندان سختی برابر مدافعان این تیم خواهند داشت.

ادسون تاوارس سرمربی زردپوشان آبادانی برای پیروی در این دیدار بر تجربه طالب ریکانی هافبک شوت زن و خلاق خود حساب ویژه‌ای باز کرده، اما در آن سو میدان نیز حسین شنانی هافبک تهاجمی آبادانی مسجد سلیمانی‌ها نیز با تکنیک ناب خود زنگ خطری برای مدافعان صنعت‌نفت خواهد بود و به نوعی تقابل این ۲ بازیکن تکنیکی می‌تواند تعیین کننده نتیجه بازی باشد.

در آخرین تقابل ۲ تیم، صنعت‌نفت آبادان در خانه با نتیجه ۲ بر یک بازی را به حریف مسجدسلیمانی خود واگذار کرد، اما با توجه به حساس بودن این دیدار آماده بودن کار شاگردان رضا عنبایتی برای کسب سه امتیاز بسیار سخت خواهد بود.

در تیم صنعت‌نفت طالب ریکانی و فردین یوسفی با تکنیک و سرعت خود کار را برای مدافعان و هافبک‌های حریفان سخت کرده‌اند، این ۲ بازیکن با انجام حرکات تکنیکی قدرت صنعت‌نفت را در چند بازی اخیر به رخ حریفانش کشیده‌اند.

اما حسین شنانی و مسلم مجدمی ۲ بازیکن آبادانی و با تجربه مسجدسلیمان در این فصل زوج خوبی را در ترکیب این تیم تشکیل داده‌اند که با دقت بالای پاس و قدرت شوت زنی روز سختی را برای خط دفاعی صنعت‌نفت رقم خواهند زد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی بسیار حساس و مهمی را برابر تیم نفت مسجدسلیمان پیش رو داریم، اما برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه خیلی خوبی بین بازیکنان احساس می‌شود.

طالب ریکانی اظهار داشت: در تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان با کیفیتی حضور دارند، اما همانند ما با بدشانسی مواجه شدند، با تمامی شرایطی که وجود دارد تیم صنعت‌نفت در آبادان برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

وی افزود: کسب سه امتیاز این دیدار برای هر ۲ تیم ارزشمند است و قطعا بازی برای ما و حریف بسیار سخت و دشوار پیش خواهد رفت.

بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: هدف ما جدا شدن از قعر جدول است و برای رسیدن به آن راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار حساس و هیجانی وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: بازی آسانی پیش روی ما نیست، زیرا حریف در بازی‌های خانگی بسیار با انگیزه ظاهر شده است.

بهروز مکوندی بیان کرد: از حریف خود شناخت لازم را داریم و برای دست یافتن به امتیاز باید مهره‌های کلیدی این تیم را کنترل کنیم.

وی افزود: این بازی فرصتی برای پایان دادن به بدشانسی‌ها و عدم نتیجه گیری مطلوب است و بازیکنان نیز این موضوع را بخوبی درک کردند و برای سه امتیاز از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان سه‌شنبه هفته جاری و از هفته بیستم لیگ برتر در مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.