×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی صمت خوزستان، حمیدرضا فلاح بیان کرد: ارزش سرمایه‌گذاری این میزان پروانه بهره‌برداری صنعتی ۱۶۳ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز صدور ۱۶۹ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان، منجر به ایجاد پنج هزار و ۶۸۳ فرصت شغلی شده است.

فلاح با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری در صنایع مختلف استان اظهار کرد: در یکسال اخیر یک‌هزار و ۸۰۳ فقره پروانه بهره‌برداری درحوزه صنایع کوچک به ارزش ۷۶ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال صادر شد و باعث اشتغال‌زایی برای ۲۳ هزار و ۹۷۲ نفر شد.

مدیر کل صمت خوزستان ادامه داد: در بحش صنایع متوسط نیز یکصد فقره پروانه بهره‌برداری به ارزش ۲۴ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال با میزان اشتغال‌زایی ۶هزار و ۷۹۷ نفر صادر شده است.

وی تصریح کرد: در بخش صنایع بزرگ استان نیز ۱۱۶ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه گذاری ۹۰۹ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی ۵۹ هزار و ۹۶ نفر صادر شد.

فلاح گفت: با صدور این میزان پروانه بهره‌برداری صنایع بزرگ استان ۶۶ درصد، صنایع کوچک ۲۷ درصد و صنایع متوسط هفت درصد در ایجاد اشتغال نقش داشتند.

روند رو به رشد تولید در صنایع راهبردی خوزستان

مدیر کل صمت خوزستان با اشاره به روند رو به رشد تولید در صنایع راهبردی خوزستان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان تولید در صنعت سیمان خوزستان ۲ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۰۷ تن بوده است.

وی ادامه داد: میزان تولید در فولاد خام سه میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۰۸ تن و محصولات فولادی نیز ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۰۳ تن ثبت شده است.

فلاح تصریح کرد: میزان تولیددر صنعت ام دی اف استان نیز ۴۲۲ هزار و ۱۶ تن ، نئوپان ۳۷ هزار و ۸۳۵ تن و شکر ۷۲۰ هزار تن بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.