×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معضل کمبود سرم و دارو در بیمارستان های اهواز/چه کسی پاسخگوی کمبود دارو است؟

به گزارش دیدارخوزستان، بررسی‌های خبرنگار این رسانه از داروخانه‌های سطح شهر نشان می‌دهند، مشکلاتی از جمله کمبود سرم ، کمبود شدید آنتی بیوتیک کودکان و کمبود آنتی بیوتیک شایع است. این در حالی است که تعدادی از داروخانه داران افزایش قیمت دارو در هفته‌های اخیر را چشمگیر می‌دانند.

 

کمبود سرم و برخی اقلام دارویی بیمارستان‌های اهواز چند ماه‌ است که باعث ایجاد اختلال در روند کار مراکز درمانی و سرگردانی بیماران شده است.

 

در گفت‌وگو با یک همراه بیمار در بیمارستان اروند اعلام شده است که برای تهیه اقلام دارویی دو ساعت در سطح شهر دنبال دارو بوده این در حالیکه داروخانه شبانه روزی ساعت ۸ شب تعطیل بوده است.

 

سوال اساسی از متولیان حوزه پزشکی استان این است که چطور بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی با داشتن روزانه چندین بیمار اورژانسی بدون سرم و دارو کار خود را انجام می‌دهند؟ چه کسی باید پاسخگوی این کمبود دارو در استان باشد؟

 

آیا شهروندان ساکن شهرهای کوچک استان که بیش از یک یا دو داروخانه وجود ندارد، لازم است برای یک سرماخوردگی به دلیل نبود سرم و دارو باید به شهری دیگر مراجعه کنند؟

 

درحال حاضر کمبود سرم در بیمارستان‌ها و سرگردانی بستگان بیماران بستری برای پیدا کردن سرم موضوعی نگران کننده است که متاسفانه طی تماس های تلفنی مکرر با مسئولان سازمان غذا و دارو، پاسخگوی این موضوع نبودند.

 

این رسانه آمادگی دریافت جوابیه مسئولان غذا و داروی وعلوم پزشکی میباشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.