×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز سازمان آب و برق خوزستان ‌در سال جاری

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز سازمان آب و برق خوزستان‌ با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات مدیریت فناوری و اطلاعات سازمان برگزار شد.

در این جلسه تصمیماتی از جمله ادامه پیگیری تامین آب خام از سایت جهاد کشاورزی و تسریع در فرایند اجرایی، برگزاری جلسات مجزا با معاونین آبرسانی و آبیاری و زهکشی با موضوع آب خام فضای سبز، پیگیری ابلاغ دستور العمل و خط مشی کارگروه مدیریت سبز سازمان، امکان سنجی مطرح شدن فرایندهای بهره وری مصارف آب و انرژی مدیریت سبز در نظام پیشنهادات سازمان و پیگیری صدور گواهی مدیریت پسماند و آموزش مدیریت پسماند به گروه های هدف اتخاذ شد.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن تشریح اهداف برنامه های اجرایی سال جاری، گزارش عملکرد کارگروه مدیریت سبز سازمان بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی و امتیازات نهایی ارزیابان مرتبط ارائه شد که بر اساس این گزارش سازمان آب و برق خوزستان با رشد ۱۹ امتیازی نسبت به سال ۹۹ و رشد ۱۷ امتیازی نسبت به میانگین ۵ سال اخیر در مدیریت سبز، موفق به کسب امتیاز حدود ۴۰ از ۶۰ امتیاز شد.

لازم به ذکر است؛ این کارگروه به منظور استفاده صحیح از منابع پایه محیط زیست و حفظ آن برای نسلهای آتی تهیه شده و اجرای آن می تواند ما را در دستیابی به اهداف توسعه پایدار و تحقق عدالت بین نسلی یاری کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.