×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
هشدار کرونایی در خوزستان/ هشت شهر استان در وضعیت زرد

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرهای اندیکا، باغملک، رامهرمز، امیدیه، بهبهان، اهواز ، کارون و آبادان در وضعیت زرد قرار گرفتند و شهرهای لالی، دزفول، اندیمشک، دزپارت، ایذه، مسجدسلیمان، هفتکل، گتوند، شوشتر، باوی، کرخه، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، هندیجان، آغاجاری، رامشیر، بندرماهشهر ، شادگان و خرمشهر در وضعیت آبی قرار دارند.

هیچ شهری در وضعیت نارنجی یا قرمز قرار ندارد.

هفته گذشته شهرستان‌های رامشیر، امیدیه، بهبهان، هندیجان، باغملک و اندیکا در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان روند افزاینده آمار شناسایی، بستری و فوتی کرونا در خوزستان همزمان با کل کشور و رنگ بندی جدید کرونا را نشان از وضعیت هشدار دهنده این بیماری خواند.

بختیاری نیا می گوید: با توجه به دید و بازدید در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری دورهمی ها و آیین های خاص و سفرهای نوروزی می تواند زمینه را برای گسترش ویروس کرونا فراهم کند و همچنین رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده نکردن از ماسک احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

او گفت: افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق آخرین دُز آنها گذشته و افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای و ضعف ایمنی که ۶ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها سپری شده دُز یادآور را تزریق کنند.

بختیاری نیا ادامه داد: مردم به خصوص افراد دارای بیماری زمینه ای و با سن بالای ۶۰ سال در فضای بسته، میهمانی و دورهمی‌ها ماسک بزنند و تا حد امکان در فضای باز حضور یابند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.