×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هنرستان هنری شوشتر از مهرماه آغاز به کار می کند

به گزارش خبرنگار دیدار نیوز؛مجید منادی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به درخواست های مکرر مردمی و پیگیری انجام شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز شروع فعالیت هنرستان هنرهای زیبا در شوشتر صادر و ثبت نام علاقه مندان از ۷ شهریور ماه در شوشتر آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگ و هنر استان با رویکرد ترویج و توسعه ی زیرساخت های فرهنگی هنری و دینی در همه ی شهرهای استان خوزستان و با نگاه تمرکز زدایی و عدم مرکز محوری موظف به توزیع عدالت در خدمت رسانی است بیان کرد: شوشتر به عنوان یکی از شهرستان های ظرفیت بالای فرهنگی و هنری پس از اهواز تبدیل به دومین خاستگاه پرورش نسلی نو و پویا در عرصه های فرهنگ و هنر استان خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان خاطر نشان کرد: راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا با هدف آموزش اصولی و صحیح هنر اقدامی موثر در جهت رشد و توسعه ی کمی و کیفی فرهنگ و هنر استان است.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده تا بازگشایی مدارس، در سال نخست ، تدریس و آموزش یک رشته(هنرهای نمایشی) برای این هنرستان در نظر گرفته شده و تلاش می شود در سال های آتی تعداد رشته ها را به تدریج برای آموزش در این هنرستان افزایش یابد.

منادی گفت: آیین افتتاحیه ی هنرستان هنرهای زیبای شوشتر با حضور مردم، مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر همزمان با بازگشایی مدارس در شوشتر برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.