×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واژگونی مرگبار مینی بوس حامل کارکنان سازمان آب و برق خوزستان

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مهدی عظیمی‌فر روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اعلام این خبر توضیح داد: این مینی بوس حامل ۹ نفر از کارکنان سازمان آب و برق خوزستان بود که امروز جمعه در راه بازگشت در جاده امامزاده عبدالله باغملک دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه این مینی بوس هنگام بازگشت به اهواز در پنج کیلومتری صیدون واژگون و به دره سقوط کرد افزود: براثر این حادثه یک نفر از مسافران در دم جان باخت و یک نفر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اظهار تاسف عنوان کرد: احمد فلاحی نیا و مسعود عبداللهی از کارمندان شاغل در قسمت مدیریت مالی سازمان بودند که متاسفانه در این حادثه جان باختند و هفت مصدوم این حادثه نیز توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

عظیمی فر در ادامه گفت: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بلافاصله پس از اطلاع از حادثه در بیمارستان شهید طباطبایی شهرستان باغملک حضور یافت و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به مجروحان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستور و تاکید عباس صدریان فر، مرکز پزشکی سازمان آب و برق خوزستان با اعزام‌ آمبولانس به همراه دو تیم پزشکی، مجروحان حادثه را به بیمارستان گلستان اهواز برای ادامه روند درمان انتقال داد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.