×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت 5 خرداد، سالروز فوران نخستین چاه نفت ایران و خاورمیانه

در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

بسمه تعالی

پنجمین روز از خرداد ماه سال 1287 هجری شمسی یادآور ظهور فصلی نو در تاریخ کشورمان، نخستین گام ملت ایران به سوی صنعتی شدن و امیدی است که در سایه توانمندی جوانان این مرز و بوم، همگام با سایر کشورهای پیشتاز، به سوی  آینده ای درخشان پیش بروند.

صنعت نفت ایران در عمر بیش از یک قرنی خود شاهد رویدادهای بزرگ و بزنگاه های سرنوشت سازی بوده است؛ جدایی از حلقه استعمار و ملی شدن  را می توان مهمترین اتفاقی برشمرد که در این دوران برای صنعت نفت روی داده است. اکنون چاه شماره 1  تبدیل به موزه شده است اما همگان می دانند که کشورمان از آن نقطه وارد عرصه های بین المللی شد. اگرچه در این مجال از سوی دشمنان استعمارگر، آسیب ها دیدیم و جوانان برومندی را از دست دادیم، اما اکنون قدرتمند ایستاده ایم و به عنوان یکی از صاحبان دانش روزآمد، به خوداتکایی رسیده و همچنان درصدد دستیابی به فناوری های پیچیده تر و کارآمدتر هستیم.

اینجانب  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیشکسوتان صنعت نفت، فرارسیدن خرداد، سالروز نخستین فوران نفت از چاه “نمره یک” ایران و خاورمیانه در میدان نفتون مسجدسلیمان را به خانواده بزرگ این صنعت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. موفقیت روزافزون سرمایه های انسانی و تحقق اهداف خرد و کلان صنعت نفت ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)از درگاه احدیت مسئلت دارم.

قباد ناصری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.