×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 16 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ، در پیامی سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بدین شرح است :

در فتح خرمشهر، جهانیان کارامدی انقلاب، اسلام و ملت مومن را مشاهده کردند. ( مقام معظم رهبری )

فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ، روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی یادآور رشادت ها ، از خودگذشتگی ها ، ایستادگی ها و پایداری ملت قهرمان ایران و تربیت یافتگان عاشورای حسیتی و نهضت خمینی کبیر در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی به سرسپردگی دشمن بعثی عراق است .

حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با اراده و امداد الهی ؛ توسل به اهل بیت علیهم السلام ؛ رهبری پیامبرگونه امام عظیم الشان( ره) و با جانفشانی ها و دلاور مردی های فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به بار نشست.

سالروز آزادی خرمشهر قهرمان فرصتی مغتنمی برای بازخوانی و شناخت آموزه‌های دفاع مقدس ، فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان امروز است.

تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران، سرشار از رویدادهایی است که هر یک به‌عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است و براستی فتح خرمشهر یکی از مصادیق عزت و اقتدار و انسجام ملت غیور ایران اسلامی است

بی شک باورها و نگرش های اصیل دفاع از حریم ارزش های ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

امسال سالروز آزاد سازی خرمشهر را در حالی گرامی می داریم که همزمان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج ، علی بن موسی الرضا ( ع) با حضور خیل عظیم مردم قدرشناس و ولایتمدار کشورمان، شاهد تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی عزیز و خستگی ناپذیر خواهیم بود .

اینجانب، ضمن تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی، این مجاهد حاضر در همه عرصه های جهادی ،سالروز حماسه فتح خرمشهر عزیز را گرامی داشته ؛ توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت ادامه راه پرافتخار شهیدان خدمت و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

محمدرضا دانیاری
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

کانال خبری شرکت لوله سازی اهواز
http://Eitaa.com/apmnews

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.