×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب مقام نخست مسابقات کشوری در رشته صحیفه سجادیه توسط دانش آموز بسیجی شهرستان گتوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در گفتگو با خبرنگار دیدار خوزستان؛ ضمن تبریک کسب مقام نخست رشته صحیفه سجادیه به این دانش آموز بسیجی اظهار داشت: یکی از عوامل مهم و مؤثر در ایجاد انقلاب اسلامی، حضور جوانان انقلابی برخاسته از مساجد انقلابی و فعال در عرصه فرهنگی و سیاسی است.

علی جعفری یادآور شد: جوان انقلابی زمانی انقلابی نام می­ گیرد و انقلابی عمل می­ کند که به روحیه خودباوری رسیده باشد دین را باور کرده باشد. ایمان در وجودش رسوخ کرده باشد و اعتقاد و امید به آینده داشته باشد. و مسجد انقلابی تربیت کننده چنین جوانانی است که به باورها و داشته های خود یقین دارند و در جهت ایجاد یک جامعه اسلامی خودمحور تلاش می ­کنند

وی در ادامه بیان داشت: جوانی که با دین آشنایی دارد و برای شبهات روز، پناهگاهی دارد بی تفاوت نسبت به جامعه ­اش نیست و فکرش در گرو تحقق جامعه اسلامی و اقامه ولایت و اطاعت از اوامر الهی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: خوشبختانه این شهرستان دارای جوانان مومن و انقلابی زیادی است که در زمینه مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می توانند برای انقلاب نقش آفرینی کنند.

علی جعفری تصریح کرد: این دانش آموز بسیجی که موفق به کسب مقام نخست مسابقات کشوری در رشته صحیفه سجادیه شد یکی از نوجوانی است که در مسجد و پایگاه مقاومت بسیج رشد و تربیت یافته بود که باید مورد تشویق قرار گیرد تا برای دیگر جوانان و نوجوانان یک الگو شود.

وی در پایان به اهمیت حضور جوانان در مسجد اشاره کرد و افزود: مساجد باید مملو از حضور جوانان و نوجوانان باشد و چرا که تربیت دینی آنان در مساجد شکل می گیرد که از این لحاظ حائز اهمیت است.

خبرنگار: محمود بلیوند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.