×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
کمیته ویژه تحقق شعار سال در شرکت لوله سازی اهواز ایجاد شود

محمدرضا دانیاری روز دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت تولید شرکت لوله سازی اهواز ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای بهبود وضعیت تولید در این واحد صنعتی اظهارکرد: در راستای نامگذاری امسال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم » تشکیل کمیته ویژه تحقق این شعار، ذیل کمیته هماهنگی تولید ضروری است.

وی ادامه داد: ایجاد بستر مناسب تولید ، رفع مشکلات موجود ، بازنگری فرآیندهای کاری با رویکرد تعالی سازمانی و تاکید بر ارزیابی ، پایش و ارتقا ضرایب بهره وری از اولویت‌های شرکت در سال جدید محسوب می شود.

کمیته ویژه تحقق شعار سال در شرکت لوله سازی اهواز ایجاد شود

طرح های توسعه ای شرکت لوله سازی در دستور کار قرار خواهند گرفت

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به اینکه از اجرای آخرین طرح توسعه در شرکت لوله سازی اهواز سال‌های زیادی گذشته بر توسعه شرکت در سال جاری تاکید کرد و گفت: مزیت رقابتی شرکت لوله سازی اهواز در مقایسه با سایر رقبا ، توانمندی فنی و مهارتی و کیفیت بالای محصولات در کنار مولفه های مشتری مداری و تحویل به موقع محصول و .. است لذا اجرای طرح های توسعه با هدف تامین نیازهای مشتریان و تحقق اهداف درآمدی در شرکت بعد از سال‌ها وقفه؛ امسال اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: شرکت لوله سازی اهواز را به منظور ارتقا ظرفیت پوشش لوله، با راه اندازی کارخانه “پوشش ۲” توسعه خواهد یافت. همچنین ارتقا استانداردهای فنی کارخانه های ERW مبتنی بر الزامات استانداری وزارت نفت و راه اندازی کارخانه شماره یک بر اساس استاندارد IPS4 در دستور کار است.

دانیاری با اشاره به طرح انتقال و توسعه شرکت به محل جدید و عدم امکان انتقال خط کارخانه چهار گفت : با توجه به میسر بودن انتقال سایر خطوط تولید به محل جدید و عدم امکان تحقق این انتقال در خط کارخانه چهار لازم است معاونان تولید و مهندسی با قید فوریت در خصوص بررسی و ارزیابی خرید پلنت جدید کارخانه چهار اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز تصریح کرد: همچنین لازم است کمیته ای با مشارکت معاونان مربوطه، در خصوص بررسی مدل های مالی تامین سرمایه به منظور خرید پلنت جدید و سایر تجهیزات مستقر در ایستگاه های گلوگاه در کارخانه ها تشکیل شود.

دانیاری بر تدوین دقیق و کارشناسی طرح های توجیهی به عنوان مهم‌ترین عامل تصمیم سازی مدیران به منظور تصمیم گیری نهایی تاکید کرد و گفت این امر باید با دقت و سرعت بیشتری پیش برود و طرح های مدون باید با ضریب دقت بالا امکان ارایه در سطوح بالای مدیریتی در کشور را دارا باشند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.