×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
7500 میلیاردتومان سرمایه گذاری صورت گرفته در

حمیدرضافلاح مدیرکل صمت خوزستان گفت: در سال 1401 تعداد81 جلسه تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل که این جلسات 823 مصوبه داشت که از این تعداد بیش از 500 مصوبه تا به امروز اجرا و سایر مصوبات نیز در دست اجرا میباشد.

فلاح در مورد صدور پروانه های بهره برداری در سال 1401 نیز افزود : سال گذشته 169 پروانه بهره برداری در استان صادر که ارزش ریالی آنها حدود7500 میلیاردتومان و اشتغال صورت گرفته 5683 نفر می باشند.

وی در تشریح نوع واحدهای تولیدی، صنعتی دارای پروانه بهره برداری و تعداد آنها خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی به سه دسته واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 50 نفر 1897 واحد، واحدهای تا 150نفر به تعداد 138 واحد و واحدهای تولیدی بیش از 150نفر به تعداد 84 واحد هستند.

مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت خوزستان تصریح کرد: درسال گذشته 104 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند که معضلات این واحدهای تولیدی نداشتن توان مالی،مشکل حامل های انرژی یا مشکل مدیریتی گزارش شده است.
حمیدرضا فلاح درپایان اظهارکرد : با استفاده از ظرفیت کارگروه ستاد تسهیل و جلسات متعدد با امورمالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها جهت تسهیل مشکلات واحدهای تولیدی و فعال سازی واحدهای راکد اقدامات خوبی انجام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.