×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان؛ شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، عباس صدریان فر روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ، در حاشیه شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با تاکید بر نقش تعیین کننده مردم در سرنوشت کشور اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر نظام جمهوری اسلامی است؛ یعنی سرنوشت چهار سال آینده کشور به دست مردم ایران در این انتخابات رقم می خورد.

وی افزود: وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است که برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات چه با حضور پای صندوق های رای و چه در حوزه های خدماتی، نظارتی، نظامی و امنیتی، تلاش کنند.

صدریان فر ادامه داد: سازمان آب و برق خوزستان نیز سعی کرده به عنوان وظیفه هم با حضور حداکثری کارکنان پای صندوق های رای و هم با بسیج امکانات و نیروی انسانی به صورت جهادی و فارغ از هر پست و مقامی برای ارائه خدمات بهتر به مردم در این برهه حساس سیاسی پای کار بایستد.

وی با اشاره به وظیفه اصلی این سازمان که همانا تامین آب و برق در استان است، تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد تولید برق آبی کشور در خوزستان است و به همین دلیل این استان نقش مهمی در پایداری شبکه آب و برق کشور دارد.

صدریان فر با اشاره به اینکه از ابتدای شروع فصل گرما و به ویژه در انتخابات دور اول و دوم تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر قطعی برق در استان نداشتیم، ادامه داد: همه ۳۷ واحد نیروگاهی ما از ابتدای تابستان در مدار تولید و بهره برداری قرار گرفته اند تا کام مردم به دلیل خاموشی تلخ نشود؛ همکاران ما با تلاش شبانه روزی واحد های نیروگاهی را سرپا نگه داشتند تا هیچ مشکلی در زمینه پایداری شبکه برق نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: همکاران ما با تلاش مضاعف در حوزه آب شرب و کشاورزی نیز می کوشند تا خدمتگراران خوبی برای مردم باشند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.