×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهر و محبت کارگران اکسین به دست کودکان کم‌برخودار خوزستان رسید

آیین اهدای دو هزار بسته آموزشی به کودکان کم‌برخودار خوزستان، دوم مهرماه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج)، محمد سعیدی‌پور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان، علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه در سالن همایش فولاد اکسین برگزار شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) در جمع فولادمردان اکسین گفت: بر ارواح تابناک شهیدان والامقام و امام عزیز معمار انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم. اعیاد ولادت حضرت محمد (ص) امام صادق(ع)، هفته وحدت و هفته‌ دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. حادثه شهادت‌گونه جمعی از کارگران معدن طبس را تسلیت عرض می‌کنیم. در ایامی هستیم که مصادف است با بازگشتی مراکز آموزش و مدارس و دانشگاه‌ها. مجموعه فولاد اکسین با اهدای دو هزار بسته آموزشی، نقش بسزایی در نشاط و‌ شادابی و پیشرفت سرمایه‌های کشور دارد. کمک کنید دانش‌آموزان از تسهیلات جا نماند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) در ادامه گفت: فولاد اکسین پیشتاز فعالیت‌های خیرخواهانه است. هرکس از تحصیل محروم شد از زندگی محروم شده است. باید چنین کارهایی را تشویق کرد مجموعه‌ای که وظیفه‌اش تولید، سرمایه‌گذاری و تامین معیشت کارکنان است، در شرایطی که دشمن حداکثر فشارها و تحریم‌ها را وضع کرده است، به انجام مسولیت‌هایی اجتماعی اهتمام دارد. این حرکت تحسین‌برانگیز است. سرمایه‌های اجتماعی مردم هستند و باید تمام تلاشمان را به کار ببریم که حفظ شوند.

سردار شاهوارپور با اشاره به مقاومت مردمی در شروع جنگ افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمن با هواپیما جنگی بیست استان کشور را بمباران کردند.در ادامه يگان‌های پیاده و زرهی از مرز عبور کردند و وارد ایران شدند. می‌خواستند سه روز خوزستان را اشغال کنند. در خرمشهر و و دشت آزادگان مردم خوزستان ایستادگی کردند. شهید غیور اصلی نهم مهرماه ۱۳۵۹، با همراهی عشایر غیور و جوانان منطقه، جلوی هجمه دشمن ایستادند و نگذاشتند اهواز به اشغال دشمن بیفتد. در خرمشهر هم تَن در برابر تانک ایستاد. باید شرایطی ایجاد کنیم، سرمایه اجتماعی به دست دشمن نیفتد. دشمن به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی، ناامیدی و ناامنی است. هرکس در هر لباس و وظیفه‌ای خود را موظف بداند در اعتلای نام وطن گام بردارد.


علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین ضمن تقدیر از تلاشگران خط تولید این مجموعه اظهار داشت: یاد و خاطره دلاوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و حادثه تلخ معدن طبس که منجر به جان باختن جمعی از کارگران شد را تسلیت عرض می‌کنیم. حادثه طبس تاکیدی بر فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) است، آنجایی که کار را جهاد ناميدند. تلاش می‌کنیم جهادگر خط تولید باشیم و کشور را از واردات محصولات راهبردی بی‌نیاز کنیم و تحریم‌ها را بشکنیم.

وی در ادامه گفت: تهیه دو هزار بسته آموزشی برای نقاط کم‌برخودار استان با همکاری و همراهی سپاه استان انجام شده است. فولاد اکسین در کنار تولید محصولات راهبردی نفت و گاز و پتروشیمی کشور، به مسولیت‌هایی اجتماعی عمل می‌کند و در کنار ماموریت اصلی شرکت یعنی تولید و نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور به مسائل پیرامون و رفع محرومیت‌ها توجه دارد. خوشبختانه به یُمن پرداختن به مسولیت‌هایی اجتماعی و دعای خیر، به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته‌ایم. سال گذشته و عليرغم محدودیت‌های انرژی، توانستم تولید را هجده درصد افزایش دهیم. سودآوری در ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل پنجاه درصد افزیش یافت. تنها صادرکننده نمونه کشوری از میان فولادی‌های کشور معرفی شدیم. توفیق داشتیم سال گذشته میزبان شهید عزیز گمنام باشیم. در ایام اربعین با برپایی موکب در مرز شلمچه، میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) بودیم.

ابراهیم متین‌سیرت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.