×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 27 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری وزیر آموزش و پرورش در جهت استخدام نیروی سرایداری

سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون آموزش با کاظمی وزیر آموزش و پرورش در خصوص مسائل و چالش های این وزارتخانه، گفت: گفتگو های خوبی در این جلسه و نشست از سوی وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان عضو کمیسیون انجام گرفت و گزارش هایی در خصوص اقدامات وزارت برای بازگشایی مدارس و تامین نیروی انسانی بیان شد.

وی با عنوان اینکه در گذشته مجوزهایی برای جذب نیروی سرایداری و خدمتگزار مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش دریافت شده بود، افزود: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش حدود ۲۰ هزار مجوز جذب سرایداری و نیروی خدماتی دریافت شده است ولی این مجوز هنوز به دلایلی به اجرا نرسیده است.

موسوی زاده با عنوان اینکه بسیاری از مدارس با مشکل نبود نیروی سرایداری مواجه هستند، گفت: کمبود نیروی سرایداری مشکل عمده ای است که باید سریعتر توسط این وزارت خانه حل شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه کمبود سرایداری در مدارس، مشکلاتی همچون سرقت اموال را به وجود آورده است، افزود: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش قول پیگیری جهت تسریع در جذب نیروی سرایداری و تفاهم با سازمان امور اداری و استخدامی را داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.