×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امضای تفاهم نامه همکاری پتروشیمی شیمی بافت و شرکت پژوهش و فناوری

اولین تفاهم نامه همکاری با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بود که با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با موضوع بازاریابی و ارائه خدمات فنی، پژوهشی و مشاوره در زمینه توسعه محصول، خدمات فنی مهندسی، ساخت پایلوت، توسعه و کسب دانش فنی فرآیندهای مرتبط با تولید محصولات پتروشیمی منعقد شد. پتروشیمی شیمی بافت به منظور کاهش هزینه تولید، رفع گلوگاه ها و افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و تولید محصولات جدید از طریق ارتقای سطح تکنولوژی واحدهای تولیدی و نیز بکارگیری تکنولوژی های جدید، در نظر دارد بخشی از مشکلات و نیازهای صنعتی خود را از طریق توسعه دانش های فنی مشترک و با راهبری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی مرتفع نماید.

همچنین در همین راستا تفاهم نامه دیگری ما بین پتروشیمی شیمی بافت و شرکت تأمین گستر کیمیا پاسارگاد (مرکز نوآوری رادیناس) در زمینه توسعه محصول ، خدمات فنی مهندسی، توسعه و کسب دانش فنی فرآیندهای مرتبط با تولید محصولات پتروشیمی به امضاء رسید.

براساس این گزارش همکاری در طراحی، تعریف پروژه های توسعه زنجیره ارزش محصول، انجام تحقیقات محصول، شبیه سازی فرآیند، همکاری و مشاوره در زمینه تدوین سند راهبردی توسعه محصول پایین دست و بالادست پتروشیمی شیمی بافت از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.