×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
معدوم سازی هزار و 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در گتوند

به گزارش دیدار خوزستان؛ هادی احمد فخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند با اشاره به برگزاری گشت مشترک دامپزشکی، صمت و مرکز بهداشت شهرستان از تالارهای سطح شهر گفت: بالغ بر بیش از 1 تن فرآورده خام غیر بهداشتی وفاسد کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه افزود: پس از کشف هزار و 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف که به دلایل فساد و تغییرات ارگانولپتیکی کشف گردید بعد از انجام آزمایشات تکمیلی و ارائه مستندات در خصوص غیر قابل مصرف بودن، با دستور مقام قضایی و تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی شهرستان معدوم و از چرخه انسانی خارج گردیدند.

احمد فخر الدین در ادامه عنوان نمود: با برنامه ریزی و هماهنگی های بین بخشی ایجاد شده با سایر دستگاه های مرتبط در سطح شهرستان گتوند، اکیپ های مشترک ثابت و سیار جهت بازدید از مراکز نگهداری و عرضه فرآوردهای خام دامی مستمر در حال رصد و پایش هستند.

سرپرست اداره دامپزشکی گتوند با اشاره به حمایت های مراجع محترم قضایی، انتظامی و کلیه ادارات ذیربط شهرستان از مردم خواست، تا برای خرید مرغ و گوشت مورد نیاز خود به مراکز مجاز عرضه مراجعه نموده و از تهیه فرآورده خام دامی فاقد لیبل و مهر دامپزشکی اقدام ننمایند.

در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی با شماره 06136324940 دامپزشکی شهرستان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.