×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان؛ آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو یادواره شهید آوینی برگزار شد

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مهدی هودگر با اعلام این خبر گفت: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، آیین اختتامیه اولین دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت در وزارت نیرو “یادواره شهید آوینی” در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان برگزار شد.

وی افزود: برنامه این دوره ملی که اولین دوره آن در خوزستان برگزار شد، به مدت سه ماه در وزارت نیرو در دست بررسی بود و چهار چوب و سر فصل های آن بر اساس استاندارد های روایت گری مشخص شده است.

هودگر ادامه داد: حدود ۸۰ نفر از کارکنان شرکت های زیر مجموعه صنعت آب و برق به صورت حضوری و ۱۲۰ نفر نیز به صورت بر خط از اقصا نقاط کشور در این برنامه شرکت کردند و توانستند از آموزش های ارائه شده در این دوره استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه همه شرکت های مادر تخصصی ذیل وزارت نیرو از جمله توانیر، آبفا، منابع آب، توزیع برق و نیروگاه های حرارتی همچنین سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های زیر مجموعه آن در این دوره سه روزه شرکت کردند، تصریح کرد: به منظور ارزیابی و تعیین سطح شرکت کنندگان، یک آزمون غیر حضوری از امروز به مدت ۳ روز کاری برگزار می شود که شرکت کنندگان با توجه به تکنیک های آموزش داده شده در این دوره یک فیلم کوتاه از روایت گری های خود تهیه کرده و برای دبیرخانه برنامه ارسال می کنند که پس از ارزیابی هیات داوران به ۱۰ نفر اول جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

هودگر بیان کرد: در این دوره با مفاهیمی از جمله ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند ملی روایت پیشرفت و تکالیف وزارت نیرو در اجرای این سند و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و قواعد مربوط به آن آشنا شدیم.

وی اضافه کرد: در این دوره روایت هایی از حماسه آفرینی های دفاع مقدس، نقش و سهم نسل جوان و نخبه در ساختن آینده صنعت آب و برق و روایت هایی از دستاوردهای کلان صنعت آب و برق مطرح شد.

هودگر اشاره کرد: آشنایی با اصول روایتگری و سخنوری، زبان و فرازبان ها، زبان بدن، کارکردهای هویتی تاریخ شفاهی، خاطره نویسی و داستان سرایی و آشنایی با تولید محتوا از جمله سر فصل هایی بود که توسط اساتید مربوطه برای علاقه مندان تدریس شد.

رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در پایان این دوره آموزشی از شرکت کنندگانی که حضور داشتند ارائه روایتگری ۷ نفر انتخاب شد و داوران روایت گری آن ها را طبق استاندارد های تدریس شده بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را مشخص و منتقل کردند تا یک الگوی استاندارد برای ارسال فیلم های روایت گری برای دبیرخانه مشخص شود.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم از همه کسانی که برای برگزاری این دوره ملی تلاش کردند با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.