×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
تشکیل بیش از ده هزار پرونده تخلف صنفی در استان خوزستان

به گزارش دیدار خوزستان: روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان ، حمید رضا فلاح بیان کرد: در این مدت در مجموع ۱۲۹هزار و۶۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و واحدهای تولیدی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در موارد زیادی به همراه بسیج اصناف، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی و بازرسان تعزیرات حکومتی این بازرسی ها انجام گرفته است افزود: در بازرسی هایی که انجام گرفته یازده هزار و ۹۱۷ مورد تخلف کشف شده است.

سرپرست اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: ارزش ریالی پرونده های تخلفی که در این مدت تشکیل شده است بالغ بر هشت هزارو۲۴۱ میلیارد و ۷۰۷ میلیون و ۳۱۷ هزار۱۶۶ ریال بوده است.

وی با اشاره به دیگر وظیفه این معاونت که پیگیری شکیات های مردمی است اظهار داشت: در این مدت ۴۲۰۳۰ هزار گزارش و شکایت مردمی دریافت شده است که ۱۵۶۸ مورد کتبی و ۴۰ هزار و۴۶۲ مورد تلفنی بوده است.

سرپرست اداره کل صمت خوزستان خاطر نشان کرد: بازرسی های انجام شده در خصوص کالاهای هدف (گوشت مرغ، گوشت قرمز،تخم مرغ ،قند و شکر و روغن نباتی۲۲۰۱۸ مورر میباشد که ۱۱۶۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۵ هزارونهصدو هفتادو هشت هزار میلیارد ۲۸۴ میلیون ۲۸۸ ریال میباشد که پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

فلاح تاکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی،عدم درج قیمت،احتکار،قاچاق و… از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری اداره کل صمت با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

در گشت مشترک به صورت کارشناسی تر به موضوع تخلف های صنفی پرداخته می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.