×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
حضور رئیس و پرسنل کمیته امداد امام خمینی( ره) بهبهان در نماز جمعه شهرستان بهبهان

به گزارش دیدار خوزستان؛بیژن بلیوند رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهبهان به مناسبت ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد سخنران پیش از خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بهبهان بودند؛ که به بخشی از عملکرد کمیته امداد بهبهان پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی؛ در راستای توانمند سازی خانواده ها با ایجاد ۶۰۰ طرح اشتغال در رشته های مختلف به خانواده ها گزارش ارائه دادند.

بلیوند در ادامه از مردم شریف بهبهان دعوت کردند که در جشن ملی نیکوکاری در جهت کمک به نیازمندان و ایتام حضور پیدا کنند و همچنین در خصوص عملکرد حوزه فرهنگی؛ اشتغال، عمران، تسهیلات قرض الحسنه، ازدواج آسان و تهیه جهیزیه دختران تحت پوشش، گزارشی ارائه نمودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهبهان در ادامه افزودند: کمیته امداد بهبهان، با ایجاد یک پایگاه جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک های مردم و نماز گزاران در مصلی نماز جمعه که مورد استقبال و کمک های قابل توجه مردم قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان بهبهان در خطبه های این هفته نماز جمعه؛ سالروز تاسیس کمیته امداد را تبریک گفتند و مردم و خیرین را دعوت به شرکت در جشن نیکوکاری و کمک به فقرا کردند، و از عملکرد کمیته امداد بهبهان اعلام رضایت کردند، و از مجموعه کمیته امداد بهبهان تقدیر و تشکر کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهبهان در پایان از خیرین و نماز گزارن بابت کمک هایی که تا به امروز به کمیته امداد داشتند تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار: محمود بلیوند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.