×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
خوزستان از استان های فعال در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی است

دیدارخوزستان ، به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “مهدی عظیمی فر” هدف از برگزاری این پیش آزمون را سنجش دانش عمومی دانش آموزان در حوزه مسائل آب عنوان کرد.

 

وی با بیان این که در اجرای بخش ارزیابی طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و گسترش سواد آبی، پیش آزمون این طرح به صورت متمرکز در 11 شهرستان استان خوزستان برگزار شد افزود: طرح داناب مبتنی بر سازوکاری علمی و آموزشی با هدف افزایش سطح سواد آبی دانش آموزان و معلمان مقطع متوسطه اول و طرح گسترش سواد آبی در راستای آموزش های متوسطه دوم، کتاب انسان محیط زیست در سراسر استان خوزستان اجرا می شود .

 

عظیمی فر، استان خوزستان را جزو استان های فعال در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی معرفی کرد و گفت: در سال تحصیلی آینده نیز در چارچوب تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان، معلمان و دانش آموزان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در تمام شهرستان ها، آموزش های مرتبط با نجات آب را فرا می گیرند.

 

مدیریت روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، ادامه داد: با تولیدات رسانه ای از ظرفیت فضاهای مجازی نیز برای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه استفاده و کانال مجازی معلمان سفیران آب را در نشر این فرهنگ به دانش آموزان ایجاد کردیم.

 

عظیمی فر با اشاره به اینکه اثربخشی این طرح در هر سال تحصیلی پایش می شود، طرح سواد آبی سیستماتیک و با شیوه ترویج آهسته را در دراز مدت اثر بخش دانست. .

 

وی اظهار داشت : به منظور سنجش میزان دانش آبی و آموزش های انجام شده درمسیر اجرای طرح، دانش آموزان در قالب یک نمونه آماری در 11شهرستان استان به صورت همزمان در آزمونی با عنوان “پیش آزمون” شرکت کرده اند که در پایان سال تحصیلی نیز مجددا در این آزمون با عنوان “پس آزمون” حضور خواهند یافت.

 

وی تعامل و مشارکت گسترده سازمان های علمی و آموزشی در فرآیند اجرایی این طرح را از جمله ویژگی‌های اجرای طرح گسترش سواد آبی استان نامید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.