×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ماهشهری‌ها می‌خواهند زنده بمانند

دیدارخوزستان ، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های خلیج فارس بندر ماهشهر و دریا کاسپین بابل که برای بقا در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند، از ساعت ۱۵ امروز به مصاف هم رفتند.

 

شاگردان داریوش هرمزی که طی چهار مسابقه اخیرشان روند درخشانی داشتند و توانستند دو پیروزی و دو تساوی به دست بیاورند، امروز هم عملکرد بهتری در شروع دیدار با دریا بابل ارائه دادند و موفق شدند در دقیقه ۲۹ توسط هادی امینی‌پاک به گل برسند و نیمه نخست را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارند.

 

دریا کاسپین بابل که در تلاش برای پایان رند ناکامی‌های خود بود و نمی‌خواست در زمین خلیج فارس بازنده باشند، در دقیقه ۶۰ با یک ضربه پنالتی توسط مهرداد حیدری به گل تساوی دست یافت، اما این نتیجه در لحظات پایانی مسابقه تغییر کرد.

 

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، خلیج فارس بندر ماهشهر موفق شد در دومین دقیقه وقت‌های اضافه توسط عباس طهماسبی به گل دوم دست یابد و صاحب سه امتیاز ارزشمند مقابل دریا بابل شود.

 

شاگردان هرمزی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل دریا کاسپین ۲۰ امتیازی شدند و در جایگاه شانزدهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و بابلی‌ها نیز ۲۳ امتیازی ماندند به رده سیزدهم سقوط کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.