×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شادگان عنوان شد: واحد های تولیدی باید با سهولت وام در یافت کنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در فرمانداری شادگان با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در شادگان نظر مساعدتری داشته باشند.

دکتر راضی جلالی در ادامه افزود: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان خاطر نشان ساخت: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در شادگان شد و تاکید کرد: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

دکتر راضی جلالی با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی در شادگان نیازمند اعطای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آنها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود افزود: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این نشست با اشاره به وضعیت شهرک های صنعتی دارخوین و شادگان گفت: شهرک های صنعتی شادگان و دارخوین با دارا بودن تمام زیر ساخت های مطلوب برای فعالیت واحدهای تولیدی زمینه ی لازم برای جذب سرمایه گذار را داراست.

مهندس مهدی پور در ادامه به تولید محصولات مرغوب کشاورزی در منطقه اشاره کرد و افزود: علاوه بر محصولات کشاورزی و دامی مرغوبی که در این منطقه تولید می شود و با وجود تالاب بین المللی و همچنین شرکت فولاد و یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

وی در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: تلاش شرکت شهرک های صنعتی استان در ایجاد زیر ساخت های مطلوب تر برای فعالیت هر چه بیشتر و بهتر واحدهای تولیدی است و این آمادگی وجود دارد که مشکلات زیر ساختی را در کمترین زمان ممکن مرتفع نماید.

این گزارش می افزاید: در این جلسه مشکلات تامین سرمایه در گردش سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شادگان مورد بررسی قرارگرفت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.