×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
شکست سنگین سایپا بعد از جدایی فکری/ صعود استقلال خوزستان به رده دوم

دیدارخوزستان ، این هفته از رقابت‌ها امروز ۱۹ اسفندماه برگزار شد که در یکی از مهمترین بازی‌های هفته تیم سایپا در اصفهان با حساب ۴ بر صفر برابر ون پارس مغلوب شد.

 

همچنین شمس آذر قزوین از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با حساب ۳ بر صفر مس شهربابک را از پیش رو برداشت و دیدار خوشه طلایی ساوه و استقلال ملاثانی در زنجان نیز با حساب ۴ بر صفر به سود خوشه طلایی به پایان رسید.

 

خلیج فارس ماهشهر هم در خانه با حساب ۲ بر یک برابر دریا بابل به برتری رسید و بازی چوکای تالش و شهرداری همدان با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

در یکی دیگر از مهم‌ترین بازی های این هفته خیبر خرم آباد در دیداری خارج از خانه به مصاف چادرملو اردکان رفت که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

همچنین استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرایی شهرداری آستارا بود که این بازی با حساب یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۶ به ثمر رسید. بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال خوزستان این تصمیم داور با واکنش شدید تیم فوتبال شهرداری آستارا همراه بود و بازی برای دقایقی متوقف شد.

 

در حال حاضر تیم های شمس آذر قزوین با ۵۲ امتیاز، استقلال خوزستان با ۳۸، سایپا با ۳۸ امتیاز و خیبر خرم‌آباد با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند. فجرسپاسی و ون پارس نیز به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.