×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل مصداق ترک فعل است

حمیدرضا فلاح بیان کرد: طی هفته چندین نشست در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با صاحبان واحدهای تولیدی برای بررسی مشکلات آن‌ها و پیگیری مسائل با دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا این دستگاه‌ها برای حل چاش‌های صنایع پای کار بیایند.

مدیر کل صمت خوزستان افزود: یکی از تاکیدات دولت سیزدهم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رسیدگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

فلاح اظهار کرد: ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته عملیاتی شد و ۲۰ درصد دیگر نیز در مرحله انجام است.

مدیر کل صمت خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی به صورت کارشناسی گفت: مصوبات این ستاد زمانی قابل اجرا و تاثیر گذاراست که اقدامات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده باشد.

وی گفت: ستاد تسهیل در استان صنعتی خوزستان باید با قدرت و توان بیشتری از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو این ستاد انجام شود تا شاهد حل مشکلات واحدهای بیشتری در استان باشیم.

فلاح با بیان اینکه اغلب واحدهای صنعتی در بخش نقدینگی با چالش روبه‌رو هستند افزود: بانک‌ها به عنوان عضو این ستاد لازم است تا همراهی بیشتری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان داشته باشند و نسبت به اجرای مصوبات این ستاد اقدام کنند.

در خوزستان ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.