×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیر سومین جشنواره ملّی شکرستان: رویدادی به‌یادماندنی در شکرستان ایران رقم خواهد خورد

به گزارش روابط‌عممی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که دوشنبه (یکم آبان‌ماه) در کشت‌و‌صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، مدیر سومین جشنواره ملّی شکرستان گفت که با استفاده از تجربه‌های جشنواره‌های قبلی، انتظار می‌رود که این رویداد فرهنگی در سومین سال، متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود.

مسعود کیانی اعلام کرد که این رویداد فرهنگی به همت روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر ثبت ملی شده و کشت و صنعت نیشکر دهخدا به‌عنوان میزبان سومین جشنواره، تمام توان و امکانات خود را برای برگزاری یک رویداد به‌یادماندنی برای مردم به کار می‌گیرد.

مدیر سومین جشنواره ملی شکرستان به فعالیت‌های این واحد نیشکری اشاره کرد و گفت که عملیات محوطه‌سازی، آماده‌سازی فضای سبز، بهسازی سالن همایش، رنگ‌آمیزی جداول، ساخت پارکینگ و ساماندهی ورودی شرکت در حال انجام است و تلاش شده که شرایط لازم برای برگزاری جشنواره با استانداردهای بالا مهیّا شود.

به گفته کیانی، تورهای تفریحی، مسابقات دوچرخه‌سواری، عرضه محصولات صنایع‌دستی جوامع پیرامونی، غرفه شیرینی محلی، اجرای نمایش و قصّه‌خوانی از برنامه‌های جنبی این رویداد فرهنگی است.

وی در پایان از تلاش‌ها و پیگیری‌های دبیران جشنواره نیشکر قدردانی و بر ضرورت استفاده از نظرات نخبگان و اقشار مختلف در برگزاری هرچه بهتر سومین جشنواره ملی شکرستان تأکید کرد.

در این نشست، دبیران جشنواره ادبی شکرستان، قاب سبز، شهد رسانه، بوم سبز و مدیران اجرایی سومین جشنواره ملی شکرستان گزارشی از روند فعالیت‌ها در بخش‌های مربوطه گزارشی ارائه دادند.

سومین جشنواره ملی برداشت نیشکر از 24 تا 26 آبان‌ماه هم‌زمان با سی و سومین سال تأسیس شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.