×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مشاركت شركت آغاجاری در بهبود شرایط آبرسانی شهر امیدیه

مدیر خدمات شرکت آغاجاری در این رابطه بیان کرد: شرکت آغاجاری روزانه بیش از ۱۵ هزار متر مکعب آب تولیدی خود از طریق تاسیسات آبرسانی سردشت را بصورت مجانی به اداره آبفا جهت توزیع در شهر امیدیه اختصاص می دهد که در همین راستا با توجه به فرسودگی خط لوله ۲۴ اینچ درون شهری و هدر رفت بالای آب تعمیر و بازسازی این خط لوله در محل میدان فرمانداری توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفت.
محمد مداحی نژاد عنوان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ متر مکعب آب با توجه به فرسودگی و خوردگی ایجاد شده در این خط لوله وجود داشت که عموم همشهریان را با تنش آبی روبرو کرده بود که با تاکید مدیر عامل شرکت و با هدف کاهش قعطی آب شهر امیدیه تعمیر و بازسازی توسط همکاران خدمات مهندسی انجام گرفت.
مهندس مداحی نژاد افزود : این خط لوله به طول بیش از۲٫۵ کیلومتر از پشت ترمینال آغاز و تا استادیوم ورزشی شهید قاسم سلیمانی (شماره ۲ ) ادامه دارد و وظیفه آبرسانی به منازل شهرک مطهری ، پردیس ، کمپ ،منازل ۶۰ هکتاری و … را بر عهده دارد.
مدیر خدمات شرکت آغاجاری در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران گفت: این عملیات با هماهنگی فرمانداری از صبح امروز ۱ خرداد آغاز و انشالله در تلاش هستیم تا پایان امروز این عملیات به اتمام برسد.
متولی شبکه و خطوط آبرسانی در شهرها بعهده امور آبفا می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.