×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازدید مدیر کل صمت خوزستان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون

با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه شهرستان مسجدسلیمان، فرماندار و ریاست صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان، حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان مهندس مولایی و همچنین ریاست صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان مهندس شعبانی و هیأت همراه از فاز دوم کارخانه سیمان کارون بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیران سیمان کارون انجام شد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و همراهان از خط تولید این سیمان کارون دیدن نمودند و طی توضیحاتی از سوی مدیریت سیمان کارون در جریان آخرین وضعیت فاز دوم سیمان کارون و روند تولید فاز یک قرار گرفتند.

حمیدرضا فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با ابراز خرسندی از ظرفیت و تحقق برنامه‌های تولید در کارخانه سیمان کارون، از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمود و قول و مساعدت در جهت پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه را دادند.

همچنین فرماندار شهرستان بیان کرد: با پیگیری نماینده محترم انشالله موانع کار به زودی برطرف خواهد شد و با شروع بکار فاز دوم این کارخانه درآینده نزدیک ضمن افزایش تولید اشتغال جوانان این شهرستان را بهمراه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.