×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش مهم آموزش در ارتقاء میراث فرهنگی/ تأکید بر برنامه‌های آگاهی‌بخشی

دیدارخوزستان ، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به همراه هیئتی از مقامات مربوطه، غرفه میراث فرهنگی خوزستان را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاهی از فرهنگ و تاریخ این منطقه آشنا شوند. غرفه خوزستان با استفاده از نمونه‌هایی از میراث فرهنگی و تمرکز بر جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود، توانست نقش مهمی در انتقال میراث فاخر خوزستان به نسل جدید داشت.

صحرایی در این بازدید به مسئولان غرفه خوزستان تبریک گفته و ضمن تشکر از تلاش‌های آنان در حفظ و ارتقاء میراث فرهنگی استان، نیاز به برنامه‌ها و اقدامات بیشتر در زمینه آموزش و آگاهی‌بخشی درباره میراث فرهنگی را بیان کرد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌های آموزشی برای معرفی میراث فرهنگی به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: آموزش درباره میراث فرهنگی و تاریخ ایران باید در برنامه‌های آموزشی مدارس جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی خوزستان در این نمایشگاه، نسبت به حفظ و ارتقاء میراث فرهنگی و تاریخی کشور توجه ویژه ای دارد و امیدواریم که این اقدامات منجر به افزایش آگاهی جامعه در مورد میراث فرهنگی و تاریخی کشور شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.