×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در پیام مهندس قباد ناصری آمده است

بسمه تعالی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که سپاه از روز اوّل تا امروز انجام داده، مواجهه با بحرانهای دست‌ساز دشمن است

مقام معظم رهبری

انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب آزادیخواهانه تاریخ معاصر جهان، تاثیر شگرفی بر معادلات بین المللی به ویژه جهان اسلام داشت. این انقلاب الگویی برای عدالت طلبان و همه مستضعفانی بود که به دنبال روزنه ای از امید، تعالیم بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) را به عنوان آرمانی بزرگ سرلوحه قرار داده و مثل ملت ایران، برای رهایی از یوغ استبداد، مشتها را گره کرده و فریاد الله اکبر سردادند. این اکسیر ناب و نجات بخش، هیمنه سست و بی مقدار استکبار جهانی را به لرزه درآورد و این، لحظه آغاز دسیسه و فتنه ها بود. اما امام امت با درایتی سرشار، جوشنی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایجاد و آنرا همچون سنگری مستحکم از تقوی و شجاعت بنا نهاد.

امروز و پس از 45 سال، این میراث گرانمایه، به عنوان نماد استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی ایران را از همه مصائب مصون داشته و پرچم کشور اسلامی مان ایران را بر قله رفیع اقتدار به اهتزار درآورده است. پاسداران این انقلاب، دلیرمردانی از قافله دفاع مقدس تا جوانان مدافع حرم، هر یک به عشق ولایت، انقلاب و مردم، آسمان، زمین و دریا را در قبضه داشته و جانانه در مقابل خصم دشمنان قد علم نموده اند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای پاسدار و بسیجی و تقدیم مراتب تقدیر از اقدام مقتدرانه سربازان ولایت در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت های مدبرانه فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

قباد ناصری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.