×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
یك دستگاه تانكر حامل مواد نفتی و كشف یك انشعاب غیر مجاز نفت توسط حراست شركت نفت و گاز اروندان

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مصطفی سواری در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی این شرکت درخصوص توقیف یک دستگاه تانکر حامل مواد نفتی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد روز شنبه هشتم آبان‌ماه یک دستگاه تانکر حامل مواد نفتی که فاقد هرگونه بارنامه و پلاک غیر همخوان بود قصد خروج از یکی از جاده های مناطق عملیاتی این شرکت را داشت، که حضور به موقع پرسنل حراست شرکت نفت و گاز اروندان و مشکوک شدن آنها به این‌ خودرو منجر به آن شد تا اقدامات اولیه بمنظور توقیف آن در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با هوشیاری و عکس العمل به موقع نیروهای حراست و هماهنگی با نیروی انتظامی مستقر در منطقه و بسیج منطقه غرب کارون طی یک عملیات تعقیب و گریز شبانه، سرانجام این تانکر متوقف شد.

رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان گفت: هنگام توقیف تانکر و مشایعت آن به سمت کلانتری، توسط چند دستگاه خودرو مزاحمت هایی ایجاد شد تا مانع ضبط آن شوند، که با واکنش هوشمندانه و سریع نیروهای حراست و عوامل انتظامی روبرو شده و متواری گردیدند.

سواری همچنین اذعان کرد؛ در ادامه این عملیات و گَشت های حراستی، موفق به کشف یک انشعاب غیر مجاز از لوله های زیر زمینی در یکی از مناطق شدیم و در این شناسایی یک متهم دستگیر و به منظور انتقال و تحویل به مراجع ذی‌صلاح قضایی به همراه محموله، تحویل پلیس آگاهی شادگان شد.

وی ادامه داد: متهم فرصت استخراج و بهره برداری از این انشعاب را پیدا نکرده بود و نفت خودروی توقیفی نیز توسط واحد آزمایشگاه این شرکت نمونه برداری شد و پرونده به همراه مدارک و سایر مستندات از طریق امور حقوقی این شرکت در حال پیگیری است.

رئیس حراست شرکت نفت و گاز اروندان گفت: نیروهای حراست شرکت نفت و گاز اروندان همواره در حالت آماده باش کامل قرار دارند و در صورت بروز موارد مشکوک طبق پروتکل‌های امنیتی عمل خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.