×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
یک ماه از خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان گلستان گذشت

گزارش خبرنگار دیدار خوزستان: مشکلات تجهیزات واقلام پزشکی یکی از بزرگترین چالش‌های چندسال اخیر علوم پزشکی استان و کشور بوده است.

 

گزارش های شهروندان اهوازی به این پایگاه خبری نشان میدهد، بیمارانی که در یک ماه گذشته به بیمارستان گلستان مراجعه کردند هر بار با خرابی این دستگاه مواجهه شدند. متاسفانه بارها طبق این گزارش ها قول تعمیر آن به بیماران و همراهان آن‌ها داده می‌شود اما با گذشت یک ماه هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

 

رییس بیمارستان گلستان و مدیر علوم پزشکی در مقابل این وضعیت پاسخگو باشند که قرار است مردمی که باید ازخدمات بیمارستان‌های دولتی استفاده کنند این روزها با مبالغ بالا برخی بیمارستان‌های خصوصی بیمارانی که شرایط مالی مناسب دارند را نگران کرده است.

 

به گزارش یکی از شهروندان برای انجام سی تی اسکن پدرش یک ماه وعده مسئولان بیمارستان گلستان را در اهواز را شنیده، ناچار به بیمارستان های دولتی در اهواز نیز مراجعه می‌کند اما دستگاه سی تی اسکن ندارند

 

و بیماران چاره‌ای جز رفتن به سمت بیمارستان های خصوصی ندارند این جابجایی مستلزم صرف وقت و هزینه های بالا و گاها باعث نارضایتی همراهان بیمار است.

 

پزشکان در بیمارستان‌های دولتی با کمبود دستگاه سی‌تی‌اسکن مواجه هستند که بیماران را به درمانگاه خصوصی ارجاع می‌دهند.

 

همچنین این خرابی موجب شده تا بیماران انتقالی که اغلب به عنوان مصدومین ناشی از تصادفات و حوادث پرخطر شناخته می‌شوند، برای CTاسکن به سایر مراکز خصوصی و دولتی میروند.

 

متأسفانه عدم دسترسی به دستگاه CT اسکن در بیمارستان گلستان اهواز درمان بیماران را با مشکل مواجه کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.