×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
تبریک سالروز تولد حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن پنجم اسفندماه سالروز تولد حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

به نام یگانه معمار هستی

پنجم اسفند ماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی حکیم خواجه نصیرالدین طوسی است که نبوغ فکری و عملی او همیشه مورد توجه جهانیان قرار داشته و تاثیرات بسیاری بر جهان علمی خود گذاشته است.خواجه نصیرالدین طوسی را می توان پیوند دهنده علم،سیاست،دین و اخلاق معرفی کرد.

نامگذاری سالروز تولد این دانشمند بزرگ بعنوان “روز ملی مهندسی” موید نقش بی بدیل و بزرگ این قشر در عمران، توسعه و آبادانی کشور و فرصت مغتنمی برای پاسداشت همه تلاش ها و خلاقیت های مهندسان کشورمان می باشد که “ما می توانیم” را به زیباترین شکل ممکن تفسیر کرده و با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها اقدامات بزرگی را انجام دادند.

صنعت آب و برق خوزستان نیز با بهره گیری از مهندسان عالم و متعهد در چهار دهه گذشته پروژه های بزرگی را اجرایی کرده است که اجرایی کردن بزرگترین طرح آبرسانی خاورمیانه یعنی “طرح آبرسانی غدیر”، احداث سدها و ایستگاه های مختلف برق از این جمله می باشد.

اجرای ۱۷ پروژه رزمی_مهندسی توسط مهندسان سازمان آب و برق خوزستان در خطوط مقدم جبهه و زیر آتش انبوه دشمن در دوران دفاع مقدس برگ زرین دیگری از عملکرد مهندسان این سازمان در چهار دهه گذشته می باشد

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه مهندسان شهید، دانشمند بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی و همه نام آوران این عرصه، «روز مهندس» روزِ پاسداشت خلاقیت، خرد، تلاش و خدمت را به همه مهندسان خدمتگذار بویژه فعالین صنعت آب و برق خوزستان تبریک عرض نموده و توفیق خدمت را برای همگان از خداوند بزرگ مسئلت می کند.

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.