×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
چرا فرشاد ابراهیم‌پور موج ایجاد کرده است؟

دکتر فرشاد ابراهیم‌پور فرزند زاگرس، فرزند ایذه و باغملک ،دزپارت ،صیدون و فرزند ایران، در شرایطی قدم به میدان سخت رقابت انتخاباتی گذاشته که حوزه ایذه-باغملک در طول همه دوره‌های انتخاباتی شاهد دو قطبی قومیتی بود، اما ابراهیم‌پور با نگاه فراقومی خود به گونه‌ای عمل کرد که همه اقوام و گروه‌های موجود او را فرزند خود می‌دانند و مصمم هستند که او را به بهارستان بفرستند.

اما چه عوامل و دلایلی موجبات این نگاه ویژه مردمی به دکتر فرشاد ابراهیم‌پور را فراهم کرده است:

۱. این فرزند خلف ایذه-باغملک،دزپارت وصیدون، سال‌ها نگران اختلافات قومی در منطقه بود و از ماه‌ها قبل، با نگاهی خاص و دلی پر از امید، واقعا دلسوزانه وقت نهاد و بر چند اختلاف و کدورت قدیمی تمرکز کرد و برادران خود را کنار هم نشاند و دشمنی‌ها را به دوستی مبدل کرد، چه صحنه‌ای زیبا‌تر از اینکه برادرانی که سال‌ها از کنار هم رد می‌شدند و راه خود را عوض می‌کردند، امروز برای هم آغوش می‌گشایند و دست در دست هم می‌نهند؟ او قدم پیش گذاشت و بزرگان اقوام و ریش‌سفیدان و معتمدین هم کمک کردند و چنین شد که شد. باید شکر گذار بود که اختلافات و کدورت‌ها رنگ باختند.

۲. سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. ابراهیم‌پور به پیشنهاد متنفذین و فعالان اجتماعی، برای نمایندگی مردم حوزه انتخابیه ایذه و باغملک ،دزپارت ،صیدون وارد عرصه شد و از همان بدو کار، آشکارا مشخص بود که با فاصله از دیگر رقبا پیش است و این ریشه در شناخت عمیق مردم از سیرت و خصلت این فرزند خود دارد بر این اساس چندین تن از رقبای انتخاباتی وکاندیدای شاخص به جرگه ائتلافیون با او پیوستند و برای به ثمر رسیدن تلاش‌ها هم راه و هم قسم شدند و این امید وجود دارد که در روزهای منتهی به رای‌گیری، تعداد بیشتری از نامزدها به نفع فرشاد ابراهیم‌پور کنار کشیده و به او بپیوندند.

۳. انگیزه کار کردن که ریشه در مشکلات تاریخی ایذه‌_باغملک ودزپارت وصیدون دارد و همچنین ویژگی‌های شخصی نامبرده و انرژی او برای پیگیری مطالبات، در جهت نیل به توسعه منطقه، باعث شده که مردم باورمندانه به ابراهیم‌پور کمک کنند و پای کار او باشند.

۴. نگاه کلان و فرا طایفه‌ای ابراهیم‌پور برای بزرگان، فعالان سیاسی-اجتماعی و فرهنگی و افراد تاثیرگذار، مسجل شده و این مهم موجب شده که افراد مردد سمت و جهت خود را پیدا کنند و از میان انبوه نامزدها، فردی که دارای صلاحیت بیشتری است را مورد حمایت قرار دهند و این عامل باعث شده، جوانان این منطقه نیز چنین کنند.

بنابراین تمامی عوامل ذکر شده، موجب شده، فرشاد ابراهیم‌پور برای اولین بار موج متحد و یکدستی در هر دو شهر حوزه انتخابیه ایجاد کند به گونه‌ای که مردم، نظرسنجی‌ها و رسانه‌های رسمی بر این گمان و باورند که او گزینه اصلی ایذه-باغملک برای مجلس شورای اسلامی است و ضمن احترام به رقبا، این ابراهیم‌پور است که راهی بهارستان می‌شود. به امید اینکه لیاقت خدمت به مردم را داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.